Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انعقاد تفاهم نامه و موافقت محیط زیست استان، بخش نگهداری و درمان حیات وحش در کلینیک دامپزشکی دانشگاه شهرکرد ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان گفت: مسائل مشترک بسیاری میان حوزه های محیط زیستی و دامپزشکی وجود دارد که با توجه به اهمیت بسیاری که دارند، باید مورد توجه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام احمدی افزود: با توجه به بازدید به عمل آمده از شرایط، تجهیزات و مکان کلینیک دامپزشکی دانشگاه شهرکرد و رعایت شرایط و ضوابط نگهداری حیات وحش در این کلینیک طبق دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌ها اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک، با ایجاد بخش نگهداری حیات‌وحش در این کلینیک موافقت کرد.

کلینیک دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، هم اکنون تنها مرکز نگهداری و درمان حیات وحش در چهارمحال و بختیاری بوده است که در مدت فعالیت یکساله خود با همکاری حفاظت محیط زیست استان 38 گونه جانوری را درمان و به طبیعت بازگردانده است. در حال حاضر 14 گونه از حیات وحش در این کلینیک تحت درمان قراردارد.

بیشتر بخوانید: مجروح کردن فعال محیط زیست با سلاح سرد هم در جنگل و هم در مرکز درمانی! تیمار و رهاسازی یک بهله دلیجه معمولی در شفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری دانشگاه آزاد اسلامی درمان طبیعت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری