Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:27:51 GMT

۱۳ آبان روز شکست هیمنه استکبار جهانی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۱۶۳۹

۱۳ آبان روز شکست هیمنه استکبار جهانی است

یوسفی گفت: یوم الله ۱۳ آبان را روز تاریخی و حماسی شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی در برابر عظمت انقلاب اسلامی است.

«سرهنگ پاسدار منصور یوسفی»، در گفت‌وگو باحبرگزاری شبستان از ارومیه با اشاره به آمادگی شهرستان در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه سال‌جاری اظهار کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و روزی است که با حضور باشکوه خود در راهپیمایی بار دیگر وحدت خود را به نمایش گذاشته و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بیان کرد: روز ۱۳ آبان روز حماسه آفرینی فرزندان انقلاب است و وظیفه همه ما است که با حضور خود این دِین را ادا کنیم و با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنیم.
 

 

وی با دعوت از مردم برای حضور پر شور در این راهپیمایی افزود: مردم این شهرستان همگام با مردم سراسر میهن اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی را سرمی دهند.
 

این مقام مسئول با تاکید براینکه ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن بیگانگان از ایران نقش مؤثری داشته، ادامه داد: بدون تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی(ره)، هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 

سرهنگ یوسفی یوم الله ۱۳ آبان را روز تاریخی و حماسی شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی در برابر عظمت انقلاب اسلامی دانست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بر فضاسازی و فراهم کردن زمینه حضور آحاد مردم در این راهپیمایی تاکید و بیان کرد: حضور آگاهانه ملت بابصیرت ایران در همه عرصه‌ها علاوه بر اعلام پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن، موجب شکست نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان شده است.

 

وی گفت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع پلدشت آغاز و پس از طی مسیر خیابان ‌ساحلی، ولیعصر و پاسداران به میدان امام حسین(ع) ختم می‌شود.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی اردبیل آمریکا روز 13 آبان مجلس یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)