Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفاری در نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دستور العمل اجرایی هشتمین جشنواره رویش را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، «غلامرضا غفاری» در نامه (اجرایی هشتمین جشنواره رویش) دستورالعمل کانون های فرهنگی را بستر ساز بروز علایق و استعدادهای جوانان دانشجو دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی وزیر علوم  خاطرنشان کرد: اهتمام نسبت به پویایی کانون ها علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی دانشگاه، موجب ارتقای مهارت های اجتماعی آنان می شود.

وی در بخش دیگری از این نامه برگزاری جشنواره رویش را برون داد فعالیت های کانون های فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: برپایی این جشنواره در سطوح مختلف می تواند نقش به سزایی در ارتقای کمی و کیفی این مجموعه های دانشجویی ایفا کند.

دستورالعمل اجرایی هشتمین جشنواره ملی رویش مشتمل بر ۳ بخش است که این بخش ها عبارتند از: نظام اجرایی، رویش دانشگاهی و جشنواره ملی رویش.

همچنین کانون های برگزیده، آثار برگزیده ادبی و هنری، و ایده های منتخب عرصه رقابتی این جشنواره را تشکیل می دهند.

دانشجویان فعال کانون های فرهنگی در ۲۳ موضوع کانونی در چهار  حوزه ادبی هنری، دینی مذهبی، اجتماعی، فرهنگ و اندیشه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در این دستورالعمل، بازه زمانی برگزاری جشنواره رویش دانشگاهی از نیمه آبان تا پایان آذر ماه سال جاری تعیین شده و نیز زمان تقریبی برگزاری جشنواره ملی رویش خردادماه سال ۱۳۹۹ عنوان شده است.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی آمریکا اردبیل روز 13 آبان ایران و آمریکا جشنواره رویش کانون فرهنگی و هنری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها