Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدای هفته جاری بود که مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در نامه‌ای خطاب به مدیر شبکه سه سیما نسبت به اظهارات غیرواقعی  در دو قسمت متوالی برنامه سینمایی هفت درباره فیلم «خانه پدری» واکنش نشان داد و خواستار اعلام جوابیه این سازمان در برنامه آینده هفت شد.

اخبار فرهنگ و هنر - حال روابط عمومی برنامه سینمایی هفت پاسخ داده و نوشته است: این برنامه از ابتدای فعالیت و در دوره‌های مختلف به دنبال احقاق حقوق هنرمندان و سینماگران و شفاف سازی در حوزه سینما بوده و هست و همیشه تلاش کرده جانب عدالت را پیش گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان سینمایی در پی برگزاری میزگردهای برنامه هفت در مورد اکران و لغو اکران فیلم خانه پدری با انتشار بیانیه ای ضمن ادعای غیر واقعی بودن صحبت‌های میهمانان و کارشناسان در دو قسمت اخیر برنامه، موضع و سیاست سازمان در مورد نحوه اکران فیلم سینمایی خانه پدری را اعلام نموده است. حال آنکه تمام صحبت‌های انجام شده با حضور کارشناسان در برنامه هفت طبق مستندات بوده و بعد از برنامه هم طی اخبار منتشر شده در رسانه ها مشخص شد، اکران خانه پدری با دستور مستقیم جناب دکتر انتظامی رئیس محترم سازمان سینمایی بوده است. این موضوع دلیلی بر واقعی بودن صحبت هایی است که در برنامه هفت مطرح شد و نادرست نبوده است. 

از آنجا که جناب دکتر انتظامی از ابتدای حضور خود در سازمان سینمایی با شعار شفافیت و شفاف‌سازی در تمام امور حرکت کرده‌اند، پس چه پسندیده است که برای این شفافیت‌ها بدون احتیاج به انتشار بیانیه در برنامه رسمی به صورت زنده حاضر شده به بیان تمام‌نکات بپردازند. همچنین همانطور که تا کنون نیز برنامه هفت خواستار و پذیرای حضور مدیران سازمان سینمائی به جهت طرح مواضع، ارائه گزارش عملکرد و شفاف‌سازی آن بوده، باز هم از این طریق اعلام می شود که پذیرای حضور مدیران سازمان سینمائی در همه حوزه های تخصصی و از جمله ابهامات اخیر بوجود آمده می‌باشیم.

به امید روزی که تمام نهادها و ارکان فرهنگی در کنار هم نه در مقابل هم، در راستای اعتلای فرهنگ و هنر کشورمان بدون وجود هیچ مشکلی ثابت قدم و استوار باشند تا فرهنگ و هنر این مرز و بوم درخشان تر از همیشه در جهان بدرخشد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برنامه هفت خانه پدری رئیس سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج