Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورا مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به فرافکنی دولت بجای پاسخگویی، ناکارآمدی دولت را نشات گرفته طبقه و طرز تفکر مدیران دولتی دانست.

زهره الهیان عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص اظهار نظر اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه «به مردم خواهم گفت چه کسی کشور را به تعطیلی کشانده» گفت: هر از چند گاهی رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی به مردم دست به چنین اظهاراتی می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیان با بیان اینکه آقای روحانی 6 سال است در این مسند حضور بوده و در عین حال که اختیارات کامل دارد و حتی با توجه به شرایط خاص کشور اختیاراتی فراتر از روسای جمهور قبلی برای وی در نظر گرفته شده، گفت: متاسفانه شاهد فرافکنی و فرار رو به جلوی رئیس جمهور بجای پاسخگویی نسبت به عملکردش هستیم و این به هیچ وجه شایسته مقام ریاست جمهوری با این حجم از اختیاراتی که در قانون اساسی به بالاترین مقام اجرایی کشور داده شده، نیست.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل شورای عالی اقتصاد متشکل از سران سه قوه با اعطای اختیاراتی فراتر به رئیس جمهور برای تحول در اقتصاد و معیشت مردم اظهار داشت: با این وجود هر از چند گاهی زمزمه‌هایی از سمت ایشان می‌شنویم که اختیارات کافی نیست یا دست‌هایی در کار است اما مشخص است که افکار عمومی این اظهارات را نمی‌پذیرد و در راستای عملکرد دولت از رئیس جمهور مطالبه‌گر است و عدم پاسخگویی وی منجر به نارضایتی در جامعه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که دولت چرا با این حجم از اختیارات در مدیریت مشکلات جامعه ناکارآمد است؛ گفت: این موضوع دلایل متعددی دارد از جمله اینکه رئیس جمهور از چه کسانی و با چه نوع تفکراتی مشورت می‌گیرد و مدیران خود را از بین چه کسانی انتخاب کرده؛ از بین مدیرانی که روحیه مدیریت جهادی دارند؛ مشکلات مردم را درک می‌کنند؛ از طبقات پایین جامعه هستند و معضلات مردم را لمس می‌کنند یا مدیرانی از طبقات مرفهین بی درد که مشکلات و معیشت مردم برای آن ها اهمیتی ندارد؟

الهیان در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که همین طیف از مدیران هستند که شاکله‌ی دولت را شکل می‌دهند و در واقع ناکارآمدی مدیران فعلی نشات گرفته از همین عامل است و نبود مدیریت جهادی دولت را به یک دولت ناکارآمد تبدیل کرده که مدیران خسته و غیر جهادی در آن مستقر هستند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهپویان دولت مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند