Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:30:30 GMT

رئال مادرید به دنبال معاوضه بیل با استرلینگ

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۳۸۰۶

رئال مادرید به دنبال معاوضه بیل با استرلینگ

مدیران باشگاه رئال مادرید قصد دارند بال ولزی خود را با مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی عوض کنند. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد باشگاه رئال مادرید خود را آماده ارائه پیشنهادی به منچسترسیتی برای معاوضه گرث بیل با رحیم استرلینگ در تابستان آینده می‌کند و حاضر است برای به خدمت گرفتن این مهاجم انگلیسی در کنار بیل، 70 میلیون پوند هم بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعاتی که «اسکای اسپورتس» به دست آورده، قرار است نمایندگان باشگاه رئال مادرید ماه آینده به انگلیس سفر کنند تا بازی استرلینگ را در تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل تیم مونته‌نگرو ببینند و حتی بازی وی در دیدار خارج از خانه سه‌شیر مقابل کوزوو را هم از نزدیک دنبال خواهند کرد و پس از آن رئال در خصوص جزئیات پیشنهادش به منچسترسیتی بابت جذب این بازیکن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیر برنامه‌های رحیم استرلینگ تابستان اخیر با خوسه آنخل سانچس، مدیر باشگاه رئال مادرید دیداری داشته و طرفین برسر انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو بحث و تبادل نظر کرده‌اند، هر چند در نهایت به نتیجه‌ای در این خصوص نرسیده‌اند. فلورنتینو پرس می‌داند که اگر نسبت به جذب استرلینگ دیر اقدام کند، ارزش این بازیکن از 150 میلیون پوند کنونی، فراتر خواهد رفت و کارشان برای جذب او سخت‌تر خواهد شد.

در سوی دیگر گفته می‌شود پپ گواردیولا علاقه‌ای به خدمت گرفتن گرث بیل 30 ساله ندارد، بازیکنی که مصدومیت‌های پیاپی‌اش او را از فرم ایده‌آلش خارج کرده و قیمتش در بازار نقل‌وانتقالات کاهش پیدا کرده است. طبق گزاش‌های منتشر شده باشگاه رئال مادرید قصد دارد بال ولزی خود را در پایان فصل در لیست فروش بگذارد.

داور آلمانی دیدار «رئال مادرید - گالاتاسرای» را سوت می‌زندرئال مادرید با 130 میلیون یورو در پی خرید صلاح

در سوی دیگر مدیران باشگاه منچسترسیتی اما قصد تمدید قرارداد رحیم استرلینگ را دارند، بازیکنی که این فصل در 15 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری 13 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. این مهاجم انگلیسی تا پایان ماه ژوئن 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد.

باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با ارائه قرارداد جدید، دستمزد استرلینگ 24 ساله را از 300 هزار پوند در هفته به 450 هزار پوند در هفته برساند و او را برای طولانی‌مدت در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی رئال مادرید منچسترسیتی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم