Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:14:04 GMT

کشف بیش از 370 هزار نخ سیگار قاچاق در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۳۸۵۸

کشف بیش از 370 هزار نخ سیگار قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف 373 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 600 میلیون در بازرسی از یک اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی" در این خصوص اظهار داشت: ماموران یگان امداد  این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری، به یک اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند. وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 373 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، 600میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان هرگونه اخبار مربوط به حمل و نقل و نگهداری کالای قاچاق را به پلیس اعلام کنند. بیشتر بخوانید: سیگارهای قاچاق دود نشدند جاساز سیگار در اتوبوس لو رفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس حمل و نقل خودرو سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

پیمان باباخانی از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط سازمان از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت