Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری هایی که از سوی دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان صورت گرفت، حکم انتصاب دو نیروی بومی هرمزگانی، شامل مسعود پاکزاد به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان و شهروز شجاعی به عنوان عضو هیئت مدیره این مجموعه، صادر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، در نشست روز دوشنبه دکتر « فریدون همتی » استاندار هرمزگان با دکتر « خداداد غریب پور » معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که در تهران برگزار شد، صدور احکام و معرفی این دو نیروی بومی هرمزگانی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار هرمزگان در این نشست خواستار تداوم این رویه و حضور نیروهای بومی هرمزگانی در مناصب مدیریتی و هیئت مدیره دیگر مناطق ویژه اقتصادی، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در این استان شد.

 

دکتر همتی استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه هرمزگانی در هیئت مدیره و مدیرعاملی صنایع بزرگ را یکی از مطالبات به حق مردم این استان عنوان کرد و گفت: با انتصاب صورت گرفته امروز، این موضوع شتاب بیشتری به خود می گیرد.

 

وی افزود: هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین سازمان ایمیدرو، استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که می تواند حامی و پشتیبان تیم مدیریتی جدید منطقه ویژه اقتصادی پارسیان باشد و اتفاقات بزرگی را در این دوره رقم بزند.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: براساس تجربه، توانمندی و درک درست از شرایط موجود، این انتصابات صورت گرفته و جا دارد از تلاش ها و پیگیری های مهندس شاهرخی در دوران مدیریت خوبشان در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تقدیر و تشکر کنم.

 

همتی اظهار داشت: هدفگذاری ۱۵ میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی، چهار میلیون تن تولید فولاد و صنایع معدنی در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر پارسیان صورت گرفته که می تواند موجب تحول و توسعه بزرگی در منطقه باشد.

 

وی ادامه داد: توسعه در این منطقه با پیوست فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی می تواند موجب تحول منطقه و استان شود.

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست با استقبال از پیشنهاد استاندار هرمزگان، برای همکاری در راستای حضور نیروهای بومی هرمزگانی در مدیریت مجموعه های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان، تاکید و اعلام آمادگی نمود.

 

شایان ذکر است؛ مسعود پاکزاد از نیروهای بومی استان هرمزگان است که سوابق مختلف مدیریتی از جمله مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان را در کارنامه دارد و به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.

 

شهروز شجاعی نیز از نیروهای اهل سنت استان هرمزگان است که معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان می باشد و به عنوان عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.

 

شهروز شجاعی نخستین نیروی هرمزگانی اهل سنت است که با پیگیری استاندار هرمزگان در ترکیب هیئت مدیره صنایع و مناطق ویژه اقتصادی این استان قرار گرفت.

 

براساس این گزارش حسن شاهرخی نیز به عنوان رییس هیئت مدیره و بابایی نیز به عنوان دیگر عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شدند.

 

همچنین مراسم معارفه مدیرعامل جدید و اعضای هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان بزودی با حضور مردم و مسئولان، در شهرستان پارسیان برگزار می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان روز 13 آبان اردبیل مجلس اربعین حسینی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان استاندار هرمزگان فریدون همتی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در مراسم گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، گفت: عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در فروردین ماه امسال ۱۵۰ درصد افزایش داشت.

او با اشاره به افزایش چشم گیر عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، افزود: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت و در مجموع بیش از یک میلیون و صد و پنجاه هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

بندر نوشهر بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در اداره کل به شمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر