Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرمحمد غفاری - ساعت حوالی ۸ صبح بود؛ از خیابان ولیعصر(عج) که وارد شدم، فاصله زیادی تا سفارت سابق و فضا نسبتاً آرام بود. نیرو‌های انتظامی از ابتدای مسیر، گروه‌گروه حضور داشتند و با حواسی جمع مشغول نظارت بر اطراف خود بودند.صدای سرود‌های انقلابی، جسته و گریخته از دور و نزدیک به گوش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: از حضور روح اللّه زم و غرفه توییت ترامپ تا پای شکسته شریعتمداری + فیلم و تصاویر کمی جلوتر دانش آموزان پسر، حدوداً ۱۴ - ۱۵ یا نهایتاً ۱۶ ساله از اتوبوس پیاده می‌شدند. از یونیفرم‌هایشان فهمیدم از طرف مدرسه به مراسم آمدند و از پلاکارد‌ها و بنر‌هایی که همراهشان بود فهمیدم از مناطق مختلف تهران آمده بودند؛ مناطق ۲۲، ۲۱، ۱۸ که فاصله زیادی با محل راهپیمایی داشتند و با اتوبوس به آنجا آمده بودند.   کمی جلوتر، بعد از خیابان نجات اللهی، خیابان‌ها بسته بود و از آنجا به بعد هیچ وسیله نقلیه‌ای اجازه تردد نداشت؛ از اینجا به بعد حضور مردم پررنگ‌تر و هر لحظه به تعداد مردم اضافه می‌شد.
حضور پرشور مردم، ساختمان‌ها، همه یادآور ۱۳ آبان ۵۸ بودند؛ ساختمان‌هایی که بعضی از آن‌ها هنوز بافت قدیمی خود را حفظ و مردمی که پرشور، مثل همیشه در صحنه حضور پیدا کرده بودند.
هرچه نزدیک‌تر می‌شدیم صدای سرود‌ها و موسیقی‌های انقلابی بیشتر می‌شد؛ موسیقی‌هایی که غرور را با پوست و خونمان می‌آمیخت. (ایران، به خاک خسته‌ی تو سوگند به بغض خفته‌ی دماوند/ که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند)   بیشتر بخوانید: سرلشکر موسوی: تحریم‌ها و تهدیدها در اراده پولادین ملّت خلل ایجاد نخواهد کرد/ جلوه باشکوه استکبار ستیزی در سراسر کشور+ تصاویر و فیلم
مسئولان هم از ابتدای مراسم حضور داشتند. سردار محمد یزدی، فرمانده سپاه تهران، از ابتدای صبح در مراسم حضور یافت، با ظاهری ساده، به تنهایی در غرفه انجمن اسلامی دانشجویان با چند جوان مشغول صحبت بود.  
هر چه پیش می‌رفت، حضور مردم پررنگ‌تر می‌شد؛ مثل همیشه کلام امام و رهبری در راس امور قرار داشت.     از همه اقشار بودند، از تمام سنین، از تمام ملت‌ها و از تمام خانواده‌ها آمده بودند تا بر دهان استکبار بکوبند. همه آمده بودند تا بگویند پای کاریم.
پدری از دیار افغانستان که فرزندش در تیپ فاطمیون در سوریه از حرم حضرت زینب(س) دفاع می‌کرد و در این مسیر به شهادت رسیده بود؛ می‌گفت با دست خودش پسرش را راهی سوریه کرده بود.  
نسل جدیدی‌هایی که آمده بودند تا خدمتگذار باشند.  
می‌خواستند به هر زبانی استکبارستیزی و انزجار خود نسبت به آمریکا را فریاد بزنند.     و حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.  
مجرمین امنیتی را هم آورده بودند تا در ملاء عام محاکمه کنند.  
آمده بودند تا دنیای قشنگ‌تری را بسازند.  
هر چه پیش می‌رفت، حضور مسئولان پررنگ‌تر می‌شد؛ مقامات لشکری و کشوری هر لحظه به جمعیت اضافه می‌شدند.  
تا چشم کار می‌کرد، آدم بود و آدم؛ از هر قشر، صنف و سنی آمده بودند.     آنقدر با شکوه برگزار شده بود که خبرنگاران خارجی را هم جذب خود کرده بود؛ آمده بودند تا از این شکوه و عظمت برای خود خاطره‌سازی کنند.  
هر طور که می‌شد، خود را رسانده بودند تا این لحظات را از دست ندهند؛ حتی با پای شکسته.  
ساعت نزدیک ۱۲ بود؛ مراسم تمام شده بود و مردم کم‌کم محل را ترک می‌کردند؛ باز هم با وجود تحریم‌های زیاد، فشار‌های سیاسی، اقتصادی، تهاجم فرهنگی و به کار گرفتن همه نیرو‌های خود، آن‌ها بودند که بار دیگر در مقابل مقاومت و ایستادگی شکست خوردند.  
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی تسخیر لانه جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟