Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر دوشنبه اظهار داشت: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی فردا در هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم میروند و سپیدرود در دربی گیلان مهمان است.

رادنی دیدار افزود: بر این اساس و طبق هماهنگی های انجام شده بین مسئولان باشگاه سپیدرود و سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت، چند دستگاه اتوبوس در اختیار طرفداران سپیدرود قرار خواهد گرفت تا آنان برای تماشای دیدار دربی مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته زمان و محل اسکان این اتوبوس ها و همچنین ساعت حرکت به اطلاع طرفداران سپیدرود خواهد رسید تا بتوانند با وسایل نقلیه عمومی عازم ورزشگاه تختی بندرانزلی شوند .

وی بیان کرد: امیدواریم که دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی که دو تیم ریشه دار و پرطرفدار کشور نیز بشمار می روند در کمال آرامش و بدون هیچگونه حواشی برگزار شود و هر دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.

دیدار گفت: به طور حتم طرفداران سپیدرود و ملوان با رعایت اصول جوانمردی، فرهنگ والای گیلان را به نمایش خواهند گذاشت و تیم های سپیدرود و ملوان نیز با ارایه یک بازی زیبا، قدرت بالای فوتبال این استان را نمایش می دهند.

تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان هشتم و ملوان بندرانزلی با دو امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت سپیدرود رشت ورزش ملوان بندر انزلی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت سپیدرود رشت ورزش ملوان بندر انزلی گیلان فوتبال رشت سپیدرود رشت ورزش ملوان بندر انزلی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور ۸ تیم امروز دوشنبه انجام شد.

طرفداری | با پایان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند