Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:00:20 GMT

دیدن آثار باستانی با استفاده از گوگل مپ!

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۷۵۸۳

دیدن آثار باستانی با استفاده از گوگل مپ!

گوگل مپ در جدیدترین آپدیت خود به کاربران در پیدا کردن آثار باستانی و مهم شهرهای بزرگ کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ گوگل مپ که بدون شک یکی از بزرگترین اپلیکیشن‌های ناوبری مبتنی بر مکان جغرافیایی به شمار می‌رود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی آثار تاریخی و باستانی مهم در شهرهای بزرگ کشورهای مختلف جهان پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که به سفرهای داخلی و خارجی علاقمندند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود.

کاربران به منظور استفاده از این قابلیت جدید باید به پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور مراجعه کرده و جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده از برنامه گوگل مپ را بر روی گوشی اندرویدی خود دریافت، دانلود و نصب کنند.

بر اساس تصاویر منتشر شده زیر، می‌توان دریافت که گوگل مپ از این پس به کاربران این امکان را می‌دهد که به هنگام باز کردن نقشه منطقه موردنظر خود، دیدنی‌های مهم آن محل را نیز مشاهده کنند تا در صورت تمایل در ساعات مناسب، به آن مراجعه کرده و از تماشای زیبایی‌های طبیعی و تاریخی آن لذت ببرند. 

به عنوان مثال تصاویر بالا آثار باستانی و دیدنی های مناطقه مختلف شهر لندن، پایتخت انگلستان را در گوگل مپ نشان می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: پژوهشگران ایتالیایی تحقیقات در محوطه کوه خواجه را آغاز کردند تاق پل باستانی کشکان فروریخت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آثار تاریخی باستانی جهان گوگل لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌نظر می‌رسد اپل درحال بررسی مجدد گزینه‌های خود برای آوردن هوش مصنوعی به نسل بعدی آیفون است. به گزارش بلومبرگ، اپل همچنان درحال مذاکره با OpenAI و گوگل برای استفاده از محصولات هوش مصنوعی این شرکت‌ها است. پیش‌ازاین نیز، خبری از همکاری احتمالی اپل و گوگل برای استفاده از مدل هوش مصنوعی جمینای در آیفون منتشر شده بود.

براساس گزارش دیجیاتو، براساس گزارش «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، اپل دوباره درحال مذاکره با OpenAI و گوگل برای آوردن هوش مصنوعی مولد به iOS 18 آیفون است؛ اما این شرکت هنوز بین ChatGPT، جمینای یا شاید هوش مصنوعی سایر شرکت‌های شخص ثالث تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

همکاری احتمالی اپل با گوگل و OpenAI

به گفته مارک گرمن، اپل همچنین درحال ساخت مدل‌های زبانی بزرگ اختصاصی خود است تا برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 را تقویت کند، اما مذاکراتش با OpenAI حول یک چت‌بات متمرکز است. از سویی، اپل با گوگل برای استفاده از جمینای در iOS 18 نیز مذاکره کرده. این مذاکرات هنوز ادامه دارد و همچنان ممکن است به هر طرف پیش برود، زیرا اپل تصمیم نهایی درباره آن را نگرفته است. گرمن می‌گوید درنهایت احتمال دارد اپل از فناوری هوش مصنوعی هر دو شرکت استفاده کند یا اصلاً به سمت هیچ‌کدام نرود.

تاکنون، اپل به‌طور قابل‌توجهی درباره فعالیت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی سکوت کرده است. البته زمانی که این شرکت درآمد خود را در ماه فوریه (بهمن‌ماه) اعلام کرد، «تیم کوک»، مدیرعامل اپل گفت که این شرکت به کار و سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی ادامه می‌دهد و قرار است جزئیات پیشرفت‌های خود را تا اواخر سال 2024 به اشتراک بگذارد.

سری آیفون 16 قرار است در پاییز 2024 رونمایی شود و احتمالاً قرار است شاهد اولین گوشی اپل با هوش مصنوعی مولد باشیم؛ کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این امر ارزش سهام اپل را افزایش خواهد داد. درحالی که آیفون آتی می‌تواند شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی مبتنی بر مدل زبانی بزرگ داخلی اپل باشد، به گزارش بلومبرگ این شرکت قصد دارد با یک سازنده هوش مصنوعی با سابقه‌تر همکاری کند تا یک چت‌بات شبیه به ChatGPT را نیز به آیفون بیاورد.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900172

دیگر خبرها

  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی
  • فیلم| وقتی خاخام‌های اسرائیلی از دیدن بقایای موشک ایران شگفت‌زده شدند
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA