Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوتیوب نیز مانند دستیار صوتی، Duo و Maps، یکی از نرم‌افزار‌هایی است که گوگل هر روز در حال توسعه دادن آن است. حتی یک تغییر کوچک در رابط کاربری این نرم‌افزار‌ها نیز باید چندین بار مورد آزمایش قرار بگیرند.

بر اساس اخبار جدیدی که از گوگل منتشر شده، این بار قرعه به نام بخش نظرات یوتیوب افتاده است تا در فرایند آزمایش قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که اکنون گوگل در سر دارد این است که این بخش را جا به جا کرده و به زیر توضیحات ویدئو بیاورد. دلیل اعمال این تغییر این است که کاربران بتوانند مادامی که در حال تماشای ویدئو هستند بتوانند نظرات مرتبط به آن را نیز بخوانند بدون که نیاز باشد فیلم را متوقف کنند.

تغییرات اعمال شده در رابط کاربری یوتیوب

اکنون برای این که بتوانید در نرم افزار یوتیوب بخش نظرات را مشاهد کنید باید از ویدئو‌های پیشنهادی برای تماشا بگذرید و در انتهای آن‌ها به این قسمت دسترسی پیدا کنید. رابط کاربری که اکنون در حال آزمایش است به شما سه کامنت برجسته را دقیقا زیر توضیحات پست نمایش می‌دهد. حتی اگر ویدئو در حال پخش باشد تنها کافیست با ضربه زدن بر یکی از این نظر‌ها وارد بخش جدیدی شوید که کاملا به نظرات کاربران برده می‌شوید. حتی در این بخش می‌توانید با دیدن اعلان‌های مختلف وارد بحث کاربران شوید. پس از "Up Next" یعنی همان بخشی که اکنون شما می‌توانید نظرات را در آن مشاهده کنید، برای کسانی که از نسخه آزمایشی استفاده می‌کنند یک پیام وجود دارد که این مسئله را به آن‌ها اعلام کرده و می‌گوید نظرات به زیر توضیحات فیلم منتقل شده‌اند.

گوگل در بیانیه‌ای در مورد دلیل این کار خود گفت: «ما می‌خواهیم افرادی که در حال تماشای فیلم هستند بدون نیاز به حرکت و رفتن به پایین صفحه بعد از بخش " Up Next" به راحتی به نظرات دسترسی داشته باشند، بنابراین ما در حال آزمایش بخش کامنت جدیدی هستیم که مستقیماً در زیر ویدیو ظاهر می‌شود. حداکثر ۳ نظر زیر فیلم، به علاوه گزینه‌ای برای مشاهده همه نظرات، در حالی که همچنان پخش ویدئو ادامه دارد. دقیقاً مانند امروز.»

سه نظری که در زیر توضیحات فیلم نمایش داده می‌شوند یا موارد برتر هستند یا آن‌هایی که خود منتشر کننده ویدئو پین کرده است؛ البته برای مورد دوم استثنائاتی نیز وجود دارد. نظرات پین شده‌ای درون خود لینک دارد، تعداد کلمات استفاده شده در آن‌ها بیشتر از ۱۴۰ است یا تبلیغات خود کاربر هستند در سه نظر برجسته نمایش داده نخواهند شد.

گوگل می‌گوید این رابط کاربری جدید توسط درصد اندکی از کاربران در حال آزمایش است.

انتهای پیام/

تغییرات جدید در بخش نظرات یوتیوب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری یوتیوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است

رئیس شورای شهر قزوین گفت: سرلوحه امور در شورای شهر قزوین استفاده از نظرات نخبگان و مشورت با افراد متخصص است و در مدت باقی‌مانده از عمر شورای ششم از ظرفیت نخبگانی بیشتر استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی بعدازظهر امروز -یکشنبه شانزدهم اردیبهشت- در مراسم آغاز بهره‌برداری از فاز سوم محور نسیم شمال و ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی‌بوس شهری قزوین اظهار کرد: با برپایی نشست‌های تعاملی شاهد بهره‌برداری از کمربندی «پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک‌بین» در سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه امروز با تکمیل فاز سوم کمربندی نسیم شمال خدمت مطلوبی به شهروندان ارائه خواهد شد، گفت: همچنین احداث تقاطع غیر همسطح «دفاع مقدس-نسیم شمال-اقبالیه» هم در دستور کار شورا و مدیریت شهری قرار گرفت و فروردین‌ماه امسال کلنگ این طرح به زمین زده شده و امیدواریم طی دو سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس پارلمان شهری قزوین اضافه کرد: امیدواریم در ادامه مسیر خدمتگزاری در پارلمان محلی بتوانیم با مشورت و همفکری با نخبگان، متخصصان و سلایق مختلف در مدیریت شهری، اتفاقات خوبی را برای شهر قزوین رقم بزنیم.

فرمانی از همراهی و همدلی تمامی مسؤلین از جمله شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل راه و شهرسازی در اجرای پروژه فاز سوم کمربندی نسیم شمال قدردانی کرد و گفت: هر کجا با همدلی و وحدت کارها انجام شده موفق بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: سرلوحه امور در شورای شهر قزوین استفاده از نظرات نخبگان و مشورت با افراد متخصص است و در مدت باقی‌مانده از عمر شورای ششم از ظرفیت نخبگانی بیشتر استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان تصریح کرد: در یک‌سال باقیمانده عمر شورای ششم تلاش خواهیم کرد تا با همدلی و همراهی مدیریت شهری قزوین طبق سیاست‌های بودجه ۱۴۰۳ در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی مناسبی را داشته باشیم و در جهت توسعه شهر گام‌های بلندتری را برداریم.

کد خبر 750876

دیگر خبرها

  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند