Web Analytics Made Easy - Statcounter

"کارول گیاکومو"(Carol Giacomo) در این باره افزود: با احتساب آمار کلی خودکشی‌ها، روزانه، ۲۰ تن از نظامیان آمریکایی خودکشی می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد، شمار افرادی که از این طریق جان می‌بازند بیشتر از تمامی نظامیان کشته‌ شده ایالات متحده در جنگ افغانستان و عراق است.

براساس تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، میانگین خودکشی در میان نظامیان آمریکایی در پنج ساله گذشته، بیش از یک‌سوم رشد نشان داشته است، افزون بر این که سربازانی که بیش از همه دست به این اقدام می‌زنند، افراد کمتر از ۳۰ سال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، کهنه سربازان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ دوبرابر بیش از کسانی که در معرض خودکشی قرار داشته‌اند، در ارتش آمریکا خدمت نکرده‌اند.

نیویورک تایمز به نقل از "کمیته شورای کنترل و اصلاح" آمریکا گزارش داد که میزان خودکشی در میان سربازان ۱۸ تا ۳۴ ساله از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۶ میلادی، حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است.

کارشناسان بر این باورند که اقدام به خودکشی یک روند بسیار پیچیده و ناشی از بسیاری از عوامل است، درحالی که مسؤولان وزارت دفاع آمریکا مدعی هستند، بیشتر نظامیانی که خودکشی می‌کنند، مشکلات روحی و روانی ندارند.

نیویورک تایمز در پایان نوشت: مرگ ناشی از خودکشی در ارتش آمریکا، نه‌تنها خانواده‌های این افراد را نابود می‌کند، بلکه روحیه و انسجام داخلی یگان‌هایی را از میان می‌برد که این افراد در آن عضویت داشتند.

برچسب‌ها افغانستان خودکشی وزارت دفاع آمریکا عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان خودکشی وزارت دفاع آمریکا عراق افغانستان خودکشی وزارت دفاع آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند