Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-07@02:48:28 GMT

«حمیدرضا عارف» از کمیسیون صلح و ورزش استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۷۹۴۹



رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک از سمت خود در این کمیسیون استعفا کرد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا عارف عارف که در یکسال گذشته به عنوان رئیس کمیسیون صلح و ورزش منصوب شده بود از سمت خود استعفا کرد.

با استعفای عارف، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا جایگزین عارف در ریاست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک شد و قرار است حکم وی طی دو روز آینده از سوی سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه درباره استعفای عارف گفت: عارف با جمعی از اصحاب هنر و سینما به من مراجعه کرد و کسی هم او را معرفی نکرد. او گفت پروژه‌ای را آغاز کرده در رابطه با صلح و زنان که تصویری از زنان ورزشکار ایرانی را نشان دهد.

او گفت می‌تواند این موضوع را در قالب کمیته ملی المپیک سامان دهد تا در IOC جهانی شود. من پذیرفتم چون ایده خوبی بود. اعضای هیئت اجرایی هم‌ آن را پذیرفتند. من در اصول مدیریتی که دارم با فشار رسانه‌ای او را کنار نگذاشتم ولی با فشارهای رسانه‌ای خودش استعفا کرد و کمیسیون عملا تعطیل شد. ما کتبا با استعفا موافقت کردیم ولی رسانه‌ای نکردیم. اگر آن زمان اعلام می‌شد برداشت دیگری می‌شد. اگر به مهر سال گذشته بر می‌گشتم برای او حکم‌ نمی‌زدم.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست