Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:40:36 GMT

پدر سهل انگار ، باعث دزدیده شدن دخترش شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۷۹۵۴

پدر سهل انگار ، باعث دزدیده شدن دخترش شد!

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان نظرآباد، کودک سه ساله‌ای که هنگام سرقت، داخل خودرو پدرش بود و توسط سارق ربوده شده بود را یافته و به خانواده اش بازگرداندند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ  علی سلیمانی در این خصوص گفت‌: در پی مخابره خبری مبنی بر یک فقره سرقت خودرو ریو در محدوده شهرستان ساوجبلاغ و ربودن کودکی سه ساله که در داخل خودرو بود تیمی مجرب از مأموران کلانتری مرکزی شهرستان نظرآباد بلافاصله وارد عمل شده و تمامی محورهای ورودی و خروجی شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ را تحت کنترل و نظارت خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: جستجو برای کشف خودرو سرقتی ادامه داشت که ماموران گشت کلانتری در نزدیکی روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ به دختر سه ساله ای با مشخصات کودک ربوده شده برخورد کردند که در کنار جاده در حالی که گریه می‌کرد، رها شده بود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پس از تماس با والدین کودک و اطمینان از این که وی همان کودک ربوده شده داخل خودرو است، به ماموریت خود ادامه داده و در نهایت خودرو سرقتی را که به سمت شهرستان نظرآباد در حال حرکت بود، شناسایی و موفق به توقف خودرو و دستگیری سارق شدند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد که در حین تردد متوجه یک دستگاه خودروی "ریو" روشن که مقابل یک فروشگاه توقف کرده بود، می‌شود که ناگهان وسوسه می‌شود که خودرو را سرقت کند، اما پس از سرقت متوجه کودکی می‌شود که در صندلی عقب خودرو خوابیده است، بنابراین از ترس این که شناسایی نشود؛ به سرعت از آن جا دور شده و در حوالی روستای هیو کودک را رها کرده و به مسیرش ادامه می‌دهد .

سرهنگ سلیمانی گفت: سارق که دارای چندین فقره سوابق کیفری است، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم احتمالی همراه با پرونده مقدماتی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت‌.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان این که پدر این کودک سوئیچ خودرو را داخل آن گذاشته و خودرو را به صورت روشن رها کرده بود فرصت ارتکاب جرم را برای سارق فراهم کرد، بنابراین از شهروندان تقاضا می شود با رعایت موارد پیشگیرانه، فرصت ارتکاب جرم را فراهم نکنند.

وی به والدین گرامی توصیه کرد: هیچگاه کودک خردسال خود را در خودرو تنها نگذارند و هنگام ترک خودرو حتی برای لحظه ای آن را خاموش و قفل کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند.  

 

بیشتر بخوانید: اطلاعیه پلیس تهران درباره کشف پیکر کودک 8 ماهه دزدی که پدرش سرهنگ و مادرش جراح قلب است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر خانواده خودرو سرقت والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • «کارگری که یسنا را دزدیده بود، قصد فروش او را داشت»
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!