Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح آغاز به کار کمپین آرزو‌ها در پایتخت گفت: باید به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که مشارکت شهروندان فرصت بی‌نظیری را در اختیار مدیریت شهری قرار می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن وضعیت شهر را ارتقا بخشید و این فضا بستری برای مدیریت هرچه بهتر پایتخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به مراحل طراحی کمپین آرزو‌ها گفت: در مراحل ابتدایی طراحی این کمپین نتایج  حاصل از پروژه "شهر دلخواه ایرانیان" به ما در مدیریت شهری این انگیزه را داد تا از این ظرفیت در مسیر اعتمادسازی و مشارکت شهروندان بهره‌ ببریم.

بیشتر بخوانید: برنامه ریزی محله محور باید در مدیریت شهری مورد توجه قرار بگیرد 

نژاد بهرام تصریح کرد: این کمپین (آرزو‌های تهران) در نوع خود بی‌نظیر است و از مدل جهانی الگوبرداری شده که از فضای مجازی استفاده می‌کند و می توان گفت با اجرای طرح کمپین آرزو‌های تهران تلاش شد تا با در کنار هم قرار دادن تمام ظرفیت‌ها، مدیریتی اثربخش‌تر برای پایتخت داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ثبت آرزوها در تارنمای این کمپین گفت: باید به این نکته توجه داشت که ثبت آرزو‌ها شرایطی دارد که یکی از آن‌ها این است آرزوها نباید شخصی باشد و تمام آرزو‌ها باید برای بهبود شرایط زندگی در محله‌های پایتخت باشد.

نژاد بهرام با تأکید بر اینکه پس از ثبت، آرزو‌ها قابلیت ارزش‌گذاری دارند، گفت: کاربران می‌توانند به آرزو‌های اعلام شده نمره بدهند و هر آرزویی که نمره بالایی اخذ کند، شهرداری منطقه موظف است آرزو را ظرف مدت ۴۵ روز تا ۲ ماه برآورده کند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری برای اجرای کمپین آروزها منطقه ۶ را به عنوان منطقه آزمایش طرح انتخاب کرد، زیرا ظرفیت این منطقه بالاست و مدیریت منطقه نیز برای این اقدام( برآورده کردن آرزوها) اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

منطقه ۶  آماده برآورده کردن آروزهای اهالی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: با توجه به فقر فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم، در بودجه منطقه ردیفی برای تملک فضای سبز پیش‌بینی شده است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ برای اولین سال بحث ردیف تملک فضای سبز در خود منطقه پیش بینی شده است، اظهار کرد: مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک در یکی از محلات متراکم منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا در این منطقه که بافت متراکم و کمبود فضای سبز دارد، تملکاتی برای احداث بوستان شهری انجام دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی بوستان خانواده و مجموعه فرهنگی متناسب با آن در بلوار بنی فضل، خاطرنشان کرد: یکی از بوستان‌های جنگلی این منطقه در سال ۱۴۰۳ با تجهیز شدن به مبلمان شهری، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که برای این منظور نیز هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این در زمینه تکمیل فاز ۵ بوستان صداقت در دستور کار است، توسعه فضای سبز بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان ولایت و بوستان صبا و بوستان گل‌ها و فدک هم اقداماتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های جنگلی بزرگی مانند بوستان جوان، معصومیه و رضوی در این منطقه وجود دارند، گفت: در بحث بوستان شهری به دلیل نبود زمین‌های ملی در سطح منطقه مشکل داریم، از همه اینها مهم‌تر نبود فضای لازم در مناطقی مثل خیابان مالک اشتر، خیابان ستاری و اطراف نبوت به سمت میدان توحید است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: منطقه دو بلوک‌های بزرگ شهری با جمعیت چند ده هزار نفری دارد که فضای سبزی در آن‌ها وجود ندارد و زمینی برای تملک و ساخت در آن نیست.

کد خبر 751145

دیگر خبرها

  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران