Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح سه‌شنبه در یک‌صد و نود و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن میدری بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰۷ واحد تولیدی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شدند، ابراز داشت: با توجه به اینکه هدف کارگروه تسهیل کمک به واحدهای تولید محسوب می‌شود لذا به این تعداد واحدهای تولیدی تسهیلاتی معادل سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه این مبلغ از ردیف تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است، افزود: از مجموع طرح‌های پرداختی ۳۸ واحد به ارزش دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بخش رونق تولید ۹۸ و ۶۹ طرح نیز به ارزش حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به برنامه تولید و اشتغال (بند الف تبصره ۱۸) مربوط می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تاکنون ۲۵۶ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این تعداد واحد متقاضی ۱۶ هزار میلیارد ریال هستند که از این میزان ۳۶ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۶۶۵ میلیارد ریال به بانکها معرفی‌شده است.

اسودی ضمن بیان اینکه در این کارگروه مشکل بانکی، زیربنایی، مالیاتی و تامین اجتماعی سه واحد تولیدی موردبررسی قرار گرفت، تصریح کرد: تاکنون به مشکلات بیش از ۹۸۵ واحد تولیدی مشکل‌دار استان سمنان در جلسات این کارگروه رسیدگی شده است.

وی افزود: بیش از ۳۲ درصد مغایرت تسهیلات مصوب و پرداختی از سوی بانکهای عامل به کمبود وثایق، ۲۸ درصد به صورت‌های مالی، ۲۲.۵ درصد به درخواست متقاضی و مابقی به مصوبات مرکز، طرح ایجادی و واحد غیر فعال مربوط می‌شود که در این جلسه پیرامون رفع مغایرت‌ها و موانع پیش رو تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 4764020

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان کارگروه تسهیل یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند مشهد قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است