Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس ناسازگاری در علم واقعی در خلاقیت ۲۰۱۹ در روزهای ۸- ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ در ریو دوژانیرو، برزیل برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل مطالعات تاریخی یا منطقی درباره ناسازگاری‌های موجود در نظریه های واقعی یا تکنولوژی یا علم رسمی با کاربردهای علم واقعی، انواع ناسازگاری در علم واقعی، تجدید نظر در مورد داده‌های تجربی، ناسازگاری در داده‌های تجربی،  ناهماهنگی شناختی در علم، منطق اساسی علمی، احتمال منطقی نظریه‌های مغایر با واقعیت، مشکل آزمایش نظریه‌های متناقض واقعی، پذیرش و رد نظریه های مغایر با واقعیت، قوام (در) جهان واقعی، هستی‌شناسی علمی متناقض و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال آثار خود به آدرس ایمیل  luis.bartolo@unmsm.edu.pe در این کنفرانس مشارکت نمایند

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱ نوامبر ۲۰۱۹ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://philevents.org/event/show/۷۷۰۳۸ مراجعه گردد

کد خبر 4763600

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی خلاقیت برزیل کنفرانس بین المللی نشست علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی علوم انسانی سیدجعفر مرتضی عاملی مجمع عالی حکمت اسلامی قرآن رحلت پیامبر اکرم ص آیت الله جوادی آملی نقد کتاب خانه اندیشمندان علوم انسانی امام حسین ع محسن الویری اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰