Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: سازمان لیگ برای خودش می‌برد و می‌دوزد، محرومیت تماشاگران سپاهان را از طریق باشگاه پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان، درباره کسب دومین پیروزی در لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: لیگ امسال یک تفاوت عمده با سال گذشته دارد و آن هم آمادگی بالای تیم هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نتایج بازی را دنبال دنیال کنید می‌بینید که اکثر بازی‌ها تا ست پنجم کشیده می‌شود این به خوبی نشان می‌دهد که همه تیم‌ها آمادگی خوبی دارند و به هیچ عنوان حاضر نیستند امیتاز بازی را از دست بدهند.

او اضافه کرد: خوشبختانه سپاهان هم در شروع خوب بوده و در هر دو دیدار نتایج خوبی را کسب کردیم. بازی بعدی ما با گنبد است که بازی دشواری خواهد بود چراکه گنبد هم در هر دیدار برنده بازی بوده ولی امیدوارم در این دیدار هم به سومین پیروزی مان دست یابیم.

محمدی‌راد در مورد محرومیت سپاهان از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی تا اطلاع ثانویه طبق اعلام رای سازمان لیگ اظهار کرد: سال گذشته در دیدار شهرداری ورامین با پیام همه نوع توهینی به ما شد ولی بعد گذشت یک سال تازه کمیته انضباطی رای داده جالبه که ما عصر بازی کردیم و سازمان لیگ فردا بازی رای صادر کرده واقعا جالب است سازمان لیگ برای خودش بریده و دوخته است! ما که در این بازی چیزی از تماشاگران نشنیدیم شاید ناظران بازی شنیدند! قطعا این موضوع را از طریق باشگاه پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان در پایان با اشاره به حمایت‌های باشگاه از تیم والیبال سپاهان توضیح داد: این تیم امسال وارد لیگ شده است و با توجه به سیاست‌گذاری که شده دوست داریم قهرمان شویم ولی کسب عنوان قهرمانی برای امسال انتظار زود هنگامی است. باشگاه سپاهان با هدف مشخصی تیمداری در والیبال را پذیرفته و قدم در لیگ برتر گذاشته ماهم تلاش می‌کنیم در کنار حمایت‌های باشگاه روند خوبی را طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اعمال نفوذها برای ورزش کشور زیبا نیست/ اضافه شدن شهرداری تبریز به لیگ یک اتفاق فاجعه‌بار است با بدشانسی از صعود به سوپرلیگ بازماندیم

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی سازمان لیگ لیگ برتر لیگ برتر والیبال والیبال برنا سپاهان خبرگزاری برنا رحمان محمدی راد فدراسیون والیبال سازمان لیگ والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ یکی از هوادار سپاهان به دلیل ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در (۱۲ اردیبهشت) از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با توجه به مجموع محتویات پرونده و اظهارات وی که از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابر به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی به مدت ۱۰ سال از ورود به تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم می‌شود.
رای صادره براساس ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

همچنین این پرونده برای رسیدگی به تخلفات دیگر اشخاص از حقیقی و حقوقی درجریان است.

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان