Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@14:07:30 GMT

جانسون و فاراژ آشتی کنند!

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۹۹۲۴

جانسون و فاراژ آشتی کنند!

خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ از بوریس جانسون و «نایجل فاراژ» خواست با یکدیگر متحد شوند. تاریخ انتشار: 10:07 - 14 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۰۱۵

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، دونالد ترامپ بار دیگر به اظهار نظر درباره مسائل داخلی انگلیس پرداخت و از بوریس جانسون نخست‌وزیر این کشور و «نایجل فاراژ» رهبر افراطی حزب برگزیت خواست با یکدیگر متحد شوند و در سایه این اتحاد آینده توافق تجاری واشنگتن-لندن را در دوره پسابرگزیت تضمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به ادعای ترامپ، هر دوی این افراد دوست وی هستند، اما جانسون مناسب شرایط فعلی است. گفتنی است فاراژ رهبر حزب برگزیت انگلیس در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که حزب متبوع او در انتخابات پارلمانی کشورش شرکت نخواهد کرد.
رهبر حزب برگزیت گفته است که به جای شرکت در انتخابات پارلمانی پیش رو، تلاش خود در سراسر انگلیس را علیه توافق نخست وزیر با اتحادیه اروپا متمرکز خواهد کرد.
نایجل فاراژ از طرفداران سرسخت اجرای برگزیت بدون توافق با اتحادیه اروپاست و هرگونه توافق احتمالی با اتحادیه اروپا برای خروج از این اتحادیه را خیانت به حامیان برگزیت اعلام می‌کند.
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جانسون ترامپ فاراژ لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • چین، میزبان مذاکرات آشتی حماس و فتح
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!