Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام ابولقاسم پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره اینکه گفته می‌شود برخی از مربیان به شیادان پول می‌دهند و مسئله جادوگری در فوتبال چقدر صحت دارد، اظهار داشت: این موضوع واقعیت دارد و در مقطعی که در آن تیم مدنظر بازی می‌کردم به خاطر اینکه روند خوبی داشتیم پاداش خوبی می‌گرفتیم به همین علت سرمربی تیم به ما پیشنهاد داد که مقداری از این پول به او بدهیم تا به یک فرد تُهی‌دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدتی فهمیدیم که پول را به یک فرد جادوگر دادند و این موضوع را یکی از دوستان گفت که ما با جادوگر نتیجه می‌گیریم.

او ادامه داد: به هر حال با جان ملکی هماهنگ کردیم و جادوگر را از نزدیک دیدیم. محل جادوگر در کرج بود و در آنجا همه وسایل جادوگری از جمله شمع، تاس و پیراهن انواع تیم‌ها وجود داشت. زمانی که با جادوگر حرف می‌زدیم یک سرمربی معروف به او زنگ زد و از جادوگر اجازه گرفت که تیمش چقدر بدود و ریکاوری کند. سرمربی گفت که تیمش ۲۰ دقیقه دویده است و جادوگر گفت زیاد به تیم فشار نیاورد و این مقدار دویدن کافی است.

بیشتر بخوانید: افشاگری درباره پدیده جادوگری در فوتبال ایران/ آلمان با سحر و جادو قهرمان جام جهانی شد! +فیلم

بی تاثیر بودن جادو در من باعث شد نیمکت نشین شوم 

ابوالقاسم پور گفت: ما زمانی که در محل تمرین حاضر شدیم اسم مادران ما را پرسیدند و به شوخی می‌گفتیم که ما ۳۰ سال بازی می‌کنیم و اسم مادر ما را کسی نمی‌داند. به هر حال مادرم سید بود و به گفته آن‌ها جادو روی من تاثیری نداشت و در ترکیب تیم مرا نمی‌گذاشتند و نیمکت نشین بودم. زمانی که به سرمربی تیم گفتم که چرا مرا بازی نمی‌دهد و پول هایمان را به چه کسی می‌دهد بعد از آن ۳ هفته بازی کردم و به نظر می‌رسید که احساس خطر کرده بود. مسئله جادوگری باب شده بود و همه سرمربیان جادوگر داشتند. ما یک چیز‌هایی را روی دستمان باید می‌بستیم و در ساق پایمان وسیله‌ای می‌گذاشتند و مایعی باید می‌نوشیدیم و همه این کار‌ها را انجام می‌دادیم و بعد از مدت‌ها مطبوعات و رسانه‌ها به این موضوع پرداختند و قضیه جادوگری فاش شد.

جادوگری هنوز در برخی از تیم ها رخ می دهد 

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه هیچ کدام از بازیکنان با موضوع جادوگری مخالفت نمی‌کرد، گفت: در ابتدا کسی جرات نمی‌کرد، اما بعد از اینکه خداداد عزیزی در رختکن داد و بیداد کرد من هم  همراهی اش کردم و واکنش نشان دادیم. در حال حاضر موضوع جادوگری در برخی از تیم‌ها هنوز هم رخ می‌دهد. به هر حال دستگاه‌های نظارتی مدتی به این موضوع ورود کرده بودند و جادوگران از فوتبال دور شده بودند، اما دوباره این موضوع را در فوتبالمان شروع کردند.

ابولقاسم پور درباره روش‌های جادوگری در فوتبال گفت: خیلی روش‌ها برای جادوگری است و کار‌هایی شب قبل از بازی به ما می‌گفتند که انجام بدهیم و همه این اتفاقات در فوتبال رخ داده است و جادوگری در فوتبال واقعیت داشت.

من به علت عقیده سرمربی به جادو بازی نمی کردم 

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه مسائل جادوگری چقدر در قهرمانی آن تیم معروف اثر داشت، گفت: در سال اول قهرمان شدیم، اما سال بعد سرمربی را با لگد بیرون انداختند. من در آن دوران از پرسپولیس به این تیم آمده بودم و خیلی آماده بودم و آن سال به استقلال در دربی پایتخت گل زده بودم و جزء بازیکنان مطرح لیگ برتر بودم، اما متاسفانه به علت عقیده سرمربی تیم بی دلیل نیمکت نشین بودم. چیدن ترکیب تیم و تعویض‌ها با جادوگر بود و این موضوع باعث می‌شد از شرایط بازی خارج شویم. به هر حال موضوع جادوگری در ذهن سرمربی ما جا افتاده بود. 

بیشتر بخوانید: جادوگری در فوتبال ایران؛ واقعیت یا خرافات؟! + فیلم

انتهای پیام/ 

اظهارات ابوالقاسم پور در خصوص جادوگری در فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار