Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد رحیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه تئاتر خیابانی هزینه تولید کمتری نسبت به تئاتر سالنی دارد، افزود: در تئاتر خیابانی افرادی که فرصت، و هزینه هم ندارند؛ می توانند تئاتر تماشا کنند

رحیم زاده با توضیح اینکه توجه به مخاطب از ویژگی های مهم تئاتر است، ادامه داد: شروع و پایان یک نمایش خیابانی، قدرت جذب مخاطب، خلاقیت موجود در اثر و تناسب نمایش ها با شعار جشنواره از مواردی بود که در بازبینی آثار ارسالی برای حضور در جشنواره مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نکات مثبت یک نمایش خوب گفت: یک طرفه نبودن و مشارکت دادن تماشاگر به شکلی که بیننده کودک و نوجوان و حتی بزرگسال جزئی از نمایش شود و نیز استفاده از رنگ های متنوع در آکسسوار و طراحی لباس از نکات مثبت  تئاتر است.

رحیم زاده با توضیح اینکه از بین مجموع آثار رسیده حدود ۱۵ نمایش در اولویت قرار گرفت که در نهایت با بحث و تبادل نظر هشت اثر انتخاب شد، ادامه داد: ی از نکات قابل توجه این دوره از جشنواره حضور فعال و بازیگری کودکان در کاراکتر های مربوط به کودکان بود.

عضو هیئت بازبین بخش خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر برگزاری ورک شاپ ها و کارگاه‌های آموزشی در جشنواره ها، اضافه کرد: تئاتر برای پیشرفت نیاز به آموزش بیشتر دارد و برپایی ورک‌شاپ ها این امکان را فراهم می سازند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می شود.

کد خبر 4764271

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان کارگاه آموزشی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند قزوین مشهد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال