Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، احمد مسجدجامعی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درگذشت مظاهر مصفا، اظهار کرد: مظاهر مصفا یکی از شخصیت‌هایی است که پای نهضت ملی ایستاد و از این باب کسی این فرد را در موضوع نهضت ملی مطرح نکرده است.

مسجدجامعی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات شهرداران مدارس، توضیح داد: باید شهرداری تهران گزارشی از شوراهای دانش‌آموزی به صحن شورا ارائه کند تا میزان سهم شهرداران مدارس و اجرایی شدن این موضوع مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در قانون آموزش و پرورش، انبوه‌سازان موظف به تأمین سرانه آموزشی بودند، اما این قاعده در منطقه ۲۲ بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۱۳۹۵ انجام شد، رعایت نشده است به شکلی که از ۴۵ مورد سرانه آموزشی تنها پنج مورد احداث شده و ۴۰ مورد تأمین نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: منطقه ۲۲ امروز گرفتار کمبود سرانه‌های آموزشی شده است و این وضعیت ادامه پیدا کرده لذا شهرداری باید گزارشی از میزان تحقق تأمین سرانه‌های آموزشی در این منطقه ارائه کند.

مسجدجامعی با اشاره به ارائه گزارشی از سوی سازمان آتش‌نشانی در مورد مدارس پرخطر گفت: مقرر شده کار مشترکی میان شهرداری و آموزش و پرورش انجام شود تا اقدامات صورت گرفته در مورد شناسایی و رفع خطرات موجود در این مدارس ارائه شود.

کد خبر 461787 برچسب‌ها احمد مسجد جامعی شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد مسجد جامعی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود