Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:54:50 GMT

ارائه کلیه خدمات مشاوره‌ای در مسجد جمکران

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۲۰۴۴

ارائه کلیه خدمات مشاوره‌ای در مسجد جمکران

ایسنا/قم مدیر مرکز خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران از فعالیت مرکز مشاوره تخصصی این مسجد مقدس در اکثر زمینه‌ها از جمله مشاوره حقوقی، خانواده، کودک و نوجوان و اختلالات روانشناختی خبر داد.

حجتالاسلاموالمسلمین علی فاتح در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: در سال‌های گذشته در مسجد مقدس جمکران مشاوره به صورت عمومی ارائه می‌شد و مواردی هم چون تشکیل پرونده مخصوص برای فرد واستمرار مشاوره برای افراد وجود نداشت، اما از سال ۹۷، مرکز تخصصی مشاوره جمکران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زائران و مجاوران می‌توانند از خدمات مرکز مشاوره تخصصی مسجد مقدس جمکران استفاده کنند، این مرکز مشاوره در مسجد جمکران، از سمت باب‌المعصومه(س)، در صحن پیامبر اعظم و ساختمان علامه حلی قرار دارد.

فاتح بیان کرد: مشاوره عمومی در مسجد مقدس جمکران به صورت رایگان ارائه می‌شود و خدمات مرکز مشاوره‌ تخصصی جمکران نیز با حداقل هزینه‌ ارائه می‌شود تا همه مراجعین بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران گفت: نوبت‌دهی مرکز تخصصی مشاوره از ساعت ۹ الی ۱۲ در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه انجام می‌شود و افراد می‌توانند از طریق شماره تلفن۳۷۲۵۶۱۵۱ با این مرکز ارتباط داشته باشند.

وی درخصوص برنامه‌های این مرکز مشاوره عنوان کرد: به همت مرکز مشاوره تخصصی جمکران، دوره یک روزه "آرامش و سلامت خانواده" با حضور اساتید برجسته‌ دکتر مرتضی آقاتهرانی، دکتر مهدی هادی و سید علیرضا تراشیون پیرامون مباحثی هم چون اخلاق در خانواده، مهارت های ارتباطی همسران و فرزندپروری در ۱۷ آبان ماه سال جاری برگزار می شود، این کارگاه اولین کارگاه مرکز مشاوره و افتتاحیه و آغازی بر سلسله کارگاه‌های مرکز مشاوره تخصصی خواهد بود.

فاتح عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این مرکز، می‌توان طرح غربالگری توانایی ذهنی و رفتاری کودکان را نام برد، این طرح ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال بوده و با ارزیابی حافظه کودک، توجه، توانایی‌های یادگیری با جدیدترین ابزارها به ارزیابی جامع رفتار کودک می پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مسجد جمكران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اینکه مشاوره ژنتیک در سطح استان البرز در یک مرکز دولتی و پنج مرکز غیردولتی ارائه می‌شود، از ارائه این نوع مشاوره به ۵ هزار و ۳۷۸ نفر در سال گذشته در راستای پیشگیری از معلول زایی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۲ خانواده از یارانه مشاوره ژنتیک و کمک هزینه آزمایش‌های پرهزینه مربوطه استفاده کرده‌اند. در مجموع ۵۷ خانواده دارای سه یا چهار معلول از خدمات مشاوره ژنتیک به صورت رایگان بهره مند شدند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه آزمایش‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی مطرح کرد: در سال گذشته طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها برای یک هزار و ۵۷۷ زن سرپرست خانوار و طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌های سالمندی برای ۵ هزار و ۹۶۸ نفر اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های دارای عضو معلول با نظر مددکار مربوطه مشاوره ژنتیک ارائه و آزمایش‌های ژنتیک نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر 6098166

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران