Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماران مرگ مغزی ‌شرایط بازگشت مجدد ندارد، گفت: علما و مراجع ‌مردم را به پیوند اعضا تشویق کنند. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،مهدی شادنوش ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت: یکی از روش‌های درمانی بیماران پیوند عضو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مرگ مغزی در این شرایط بیماران زمان انتخاب ندارند و برخی اعضای بدن شرایط ندارد و باید پیوند اعضا انجام شود و از فرد اهداکننده به فرد نیازمند پیوند زده شود.

اهدای عضو پسری که خودش نیازمند پیوند بودبیست و دومین اهدای عضو امسال یزد انجام شدقهرمان بوکس با اهدای عضو به چند بیمار جان بخشید + عکس

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری وزارت بهداشت بیان کرد:از نظر علم پزشکی بیماری که به مرگ مغزی مبتلا می‌شود شرایط بازگشت مجدد ندارد و به‌وسیله پیوند اعضا زندگی بسیاری از بیماران نجات پیداکرده است و 25 هزار نفر در نوبت پیوند اعضا هستند.

شادنوش عنوان کرد: با توجه به‌تصادف های جاده‌ای مرگ مغزی اتفاق می‌افتد، درگذشته اعضای افراد مرگ مغزی از بین می‌رفت ولی با پیوند اعضا شرایط خوبی ایجادشده است.

وی تصریح کرد: از علما و مراجع درخواست می‌کنیم مردم را در امر خیر پیوند اعضا تشویق کنند، از 25 هزارنفری که در انتظار پیوند عضو هستند روزانه 7 الی 10 نفر از دنیا می‌روند.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد:فردی که دچار مرگ مغزی می‌شود 8 عضو وی قابلیت اهدا دارد و حرکت بزرگی در کشور ایجادشده و بیماران زیادی به‌وسیله پیوند اعضا درمان می‌شوند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات