Web Analytics Made Easy - Statcounter

احکام اعضاء شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با حضور « دکتر حجت الاسلام ارزانی» در محضر نماینده ولی فقیه در استان البرز اعطاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، احکام اعضاء شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با حضور « دکتر حجت الاسلام ارزانی» در محضر نماینده ولی فقیه در استان البرز اعطاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این احکام پیش از ظهر امروز(۱۴ آبان) در قالب نشست مشترک با اعضاء شورای سیاستگذاری مساجد استان البرز که هر ۱۵ روز یکبار در دفتر آیت الله حسینی همدانی برگزار می شود به اعضاء اعطاء شد.

 

این احکام که توسط « دکتر حجت الاسلام ارزانی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امضاء شده است به همراه سند چشم انداز کانون های مساجد و اساسنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.

 

از اعضاء اصلی این شورا استاندار البرز و شهردار کرج و فرمانده سپاه البرز بودند که علارغم دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در این نشست حضور بهم نرساندند. این مهم مورد توجه اعضاء قرار گرفت.

 

معرفی سامانه فهما ( پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران) طی این نشست انجام شد و در ادامه آیت الله حسینی همدانی نکاتی را در خصوص این سامانه متذکر شد که قابل توجه بود.

 

اسامی اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به شرح زیر است:

 

« آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی » نماینده ولی فقیه در استان البرز به عنوان ( رئیس شورا )

 

« دکتر عزیزاله شهبازی» استاندار البرز (نایب رئیس شورا )

 

« ناصر مقدم» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز (دبیر شورا )

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ( مسئول دبیرخانه شورای استانی )

 

« سردار یوسف مولایی» فرمانده بسیج استان (عضو شورا )

 

« حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی» مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ( عضو شورا )

 

« علی اصغر کمالی زاده» شهردار کلان شهر کرج ( عضو شورا )

 

« حجت الاسلام علی دشتکی» مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه (عضو شورا ) : حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی

 

« حجت الاسلام صادق خوئینی» نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان ( عضو شورا )

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد 13 آبان اربعین حسینی اعطاء احکام آیت الله حسینی همدانی حجت الاسلام ارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی