Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:13:00 GMT

  «تئاتر دیگر» در تئاتر شهر رونمایی می‌شود 

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۲۶۷۷

  «تئاتر دیگر» در تئاتر شهر رونمایی می‌شود 

به‌گزارش خبرگزاری مهر، نمایشنامه‌های «بیضایی» و«کروکودیل» نوشته‌ محمد مساوات، «میز» و «۱۹۷۹» نوشته‌ بهار کاتوزی، «آنا کارنینا» و  «سیگنال» نوشته‌ آرش عباسی،  «سوراخ» و «صدای آهسته برف» نوشته‌ جابر رمضانی، «دریازدگی» و «پنج ثانیه برف» نوشته‌ عباس جمالی، «روولور» و  «ضیافت پنالتی‌ها» نوشته‌ پوریا کاکاوند و «وقتی خروس غلط می‌خواند» و «دقیقا مثل سبزوار بعد عبور چنگیز» نوشته‌ علی شمس در قالب هفت عنوان کتاب روز دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه ۹۸ در تالار مشاهیر مجموعه‌ تئاتر شهر رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه‌ «تئاتر دیگر» شامل نمایشنامه‌های ایرانی هستند که نسل جدید نمایش‌نامه‌نویسان سال‌های اخیر، روی صحنه برده و با موفقیت اجرا کرده‌اند که به دبیری علی شمس، توسط نشر نیماژ منتشر می‌شوند. 

این نخستین برنامه از سلسله نشست‌های  «تئاتر نو» است که مجموعه‌ تئاتر شهر قرار است از این پس با همکاری ناشران حوزه‌ نمایش به‌طور مستمر برگزار کند.

کد خبر 4764357 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر نیماژ تئاتر شهر نمایشنامه نویس کتاب و کتابخوانی ادبیات هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه بازار نشر معرفی کتاب هفته کتاب تازه های نشر ادبیات جهان رایزنی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران نقد کتاب تجدید چاپ فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • پینوکیویی که کارآفرین است