Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله ترابی نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا هشت میلیارد تومان برای شهر سراب دوره ( چگنی)‌ و چهار میلیارد تومان نیز برای شهر ویسیان مصوب و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به ابلاغ دیرهنگام اعتبارات و محدودیت زمانی با توجه به آغاز بارندگی ها تصریح کرد: چهار مسیل در شهر سراب دوره وجود دارد که از این تعداد یک مورد اصلی و سه مورد نیز فرعی بوده و اعتبار اختصاص یافته برای تعمیق و تعریض این کانال ها لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ سراب دوره در بارندگی های شدید سیلابی می شود که به همین منظور نیز اجرای پل "شهدای امیر"  روی جاده اصلی و ورودی شهر در دستور کار قرار گرفته تا دهانه جدیدی برای عبور آب به آن اضافه شود.

ترابی نژاد تاکید کرد: از دستگاههای اجرایی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، شهرداری ها و پیمانکاران انتظار می رود طرح های مربوط به کنترل سیلاب با سرعت بیشتری اجرا شود.

شهرستان چگنی که به لحاظ وسعت در قسمت هایی منتهی به کوهدشت و در بخش هایی نیز منتهی به پلدختر می شود از آسیب سیل در امان نمانده و برآورد اولیه خسارت به این منطقه از ۵۰۰ میلیارد تومان در ماههای ابتدایی پس از حادثه، به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

در ارزیابی های خسارت سیل فروردین ماه، یکهزار و ۹۸۱ واحد مسکونی، یکهزار و ۱۲۴ واحد تعمیری و ۲ هزار و ۵۵۵ واحد معیشتی در این شهرستان ثبت شد.

برچسب‌ها فرمانداری چگنی تخصیص اعتبار مناطق سیل زده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخصیص اعتبار مناطق سیل زده تخصیص اعتبار مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید

دریافت 7 MB کد خبر 6097016

دیگر خبرها

  • شوت غیر قابل مهار و گل تماشایی گوستاوو بلانکو به ذوب آهن در دقیقه 90+3 (استقلال 2-1 ذوب آهن)
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • مهار ۷۰ میلیون متر مکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ۷۰ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • ۶۳۰ هزار مترمکعب رواناب در نهرین کنترل شد
  • مهار ۶۳۰ هزار متر مکعب رواناب در سد نهرین طبس
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها