Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به صرفه‌جویی سالانه ۸۶ میلیون لیتر بنزین با افتتاح قطعه یک آزادراه تهران-شمال گفت: این قطعه بهمن امسال افتتاح می‌رسد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، منوچهر خواجه دلوئی با اشاره به مزیت‌های افتتاح قطعه اول آزادراه تهران – شمال، اظهار کرد: با افتتاح این قطعه بیش از 86 میلیون لیتر بنزین در سال صرفه جویی می‌شود که بر اساس نرخ بنزین فعلی معادل 4300 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کاهش 447 میلیون کیلومتری استهلاک مسافت عبوری، کاهش 37 میلیون تنی آلاینده‌ها و نقش ویژه در کاهش تصادفات از جمله مزایای افتتاح قطعه اول این آزادراه است.

وی با اشاره به نقل قولی از پلیس راه کشور درباره امنیت آزادراه تهران –شمال، ادامه داد: از زمانی که منطقه 4 آزادراه در سال 94 افتتاح شده است؛ حدود 5.5 میلیون خودرو از این منطقه عبور کرده‌اند و حتی یک نفر تلفات نداشته است و این موضوع باعث اقتخار بنیاد مستضعفان است که در جهت حفظ جان هموطنان تلاش کند.

وی با بیان این‌که زمان تردد به شمال کشور با افتتاح قطعه اول آزادراه تهران – شمال کاهش می‎‌یابد؛ گفت: در مواقع عادی این آزادراه موجب کاهش یک و نیم ساعتی تردد به شمال کشور می‌شود و در مواقع پیک این مقدار به بیش از سه ساعت افزایش می‌یابد

خواجه دلوئی با اشاره به افتتاح قطعه اول آزادراه در بهمن سال جاری افزود: تونل‌های آزادراه تهران – شمال علاوه بر تهویه‌های معمولی دارای تهویه‌هایی مخصوص مواقع آتش است که ایمنی آنها را دوچندان می‌کند.

قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال به طور رسمی افتتاح شد

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه بنیاد مستضعفان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه بنیاد مستضعفان وزارت راه بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092728

دیگر خبرها

  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!