Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سه‌شنبه برخی از رسانه‌های کشور به نقل از یک وب‌سایت انگلیسی اعلام کردند دولت فرانسه اخیراً تصمیم گرفته به حضور ۴۰ ساله گروهک تروریستی منافقین در این کشور پایان دهد.

پیگیریهای خبرنگار گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان نشان داد که وب‌سایت «اُدیسه‌آنلاین» خبر خود را به نقل از توییتر منتسب به «الکسی کوهلر» (Alexis Kohler) رئیس کارکنان کاخ الیزه اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توییتیر منتسب به آلکسیس کوهلر ادعا شده که «در نشست ۲۹ اکتبر (۷ آبان) بین امانوئل مکرون و ژان ایو-لودریان (وزیر خارجه فرانسه) تصمیم گرفته شد به حضور ۴۰ ساله اعضای سازمان مجاهین خلق ایران (منافقین) در فرانسه پایان دهند. اخراج سران مجاهدین خلق از فرانسه موجب می‌شود در گفتگو‌ها اهرم فشار اتحادیه اروپا بر ایران برای توقف فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی بیشتر شود.»

گئورگِس مالبِرانات، خبرنگار روزنامه فیگارو نیز روز سه‌شنبه با بازنشر توییت منتسب به رئیس کارکنان کاخ الیزه مدعی شد: «اخراج منافقین از فرانسه، احتمالا امتیازِ پاریس به تهران برای آزادی دو زندانی فرانسوی است». 

نکته قابل توجه این است که حساب توییتری منتسب به آلکسیس کوهلر رسمی و تأییدشده نیست و برخی از کاربران توییتری نیز در رسمی‌بودن این حساب توییتری ابراز تردید کرده‌اند. خبرنگار فیگارو نیز بدون هیچ توضیحی توییت خود درباره تصمیم دولت فرانسه برای خروج منافقین از این کشور را حذف کرد.

مسئولان وزارت خارجه کشورمان نیز تا این لحظه به درخواست خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای اعلام نظر درباره این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتیاز فرانسه به ایران توقف برنامه هسته ای ایران گفتگوی ایران و فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان صفر- چادرملو صفر

داور: احمد محمدی

اخرج:

گل:

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان صفر 

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل:

-----

هوادار تهران صفر  - مس سونگون ورزقان صفر 

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: 

-----

تراکتور تبریز صفر  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل:

------

ملوان بندرانزلی صفر - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل:
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر صفر
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند