Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد متاسفانه در بسیاری از سازمان ها نگاه‌های آینده نگرانه‌ای به رشته بیمه زندگی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای مجمع مدیران توسعه منابع انسانی سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: بیمه‌های زندگی این قابلیت را دارند که فاصله بین مستمری دریافتی و هزینه‌های زندگی بازنشستگان را به ‌آسانی پُر کنند و این موضوع باید مد نظر مدیران سازمان‌های کشور قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورایعالی بیمه اظهار داشت: مساله آموزش بخش مهمی از ماموریت‌های اداره کل منابع انسانی است و متناسب با نیازهای سازمانی باید آموزش‌های کافی در برنامه‌های توسعه محور، گنجانده شود.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه در بسیاری از سازمان ها نگاه‌های آینده نگرانه‌ای به رشته بیمه زندگی وجود ندارد، تصریح کرد: بیمه‌های زندگی این قابلیت را دارند که فاصله بین مستمری دریافتی و هزینه‌های زندگی بازنشستگان را به ‌آسانی پُر کنند و این موضوع باید مد نظر مدیران سازمان‌های کشور قرار بگیرد.

سلیمانی از بیمه‌های زندگی به عنوان نیاز جدی تمامی آحاد جامعه یاد کرد و گفت: پرداخت مستمری اضافه بر مستمری ماهانه بیمه خدمات اجتماعی می‌تواند در بهبود سطح کیفیت زندگی، نقش موثری ایفا کند.

رئیس شورایعالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه، تصریح کرد: خوشبختانه تحریم‌ها زمینه‌های مناسبی را برای خودباوری صنعت بیمه و فعالان آن فراهم کرده و این مساله سبب شده تا به ظرفیت‌های داخلی خود توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اراده بیمه مرکزی در اصلاح آیین نامه‌ها و مصوبات ضد تولید، خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار و مقررات باید به گونه‌ای طراحی شود که همواره در راستای تولید باشد و موانع تولیدگران را برطرف کند.

رئیس شورای عالی بیمه با تشریح آخرین وضعیت و آمار صنعت بیمه در کشور به اهمیت عرضه بیمه نامه های انفرادی درمان تکمیلی اشاره کرد و گفت: صدور گسترده بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی ضریب نفوذ بیمه در ایران را تا حد چشمگیری افزایش خواهد داد.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای مجمع مدیران توسعه منابع انسانی سه قوه ابراز امیدواری کرد با تغییر رویکرد از پشتیبانی به توسعه منابع انسانی، شرایط مناسب تری بر نهادها و سازمان ها حاکم شود.

وی در این خصوص گفت: منابع انسانی مهمترین ظرفیت سازمان‌های هوشمند و خلاق است هر چند در برخی از جوامع صنعتی بیشتر به ابزار و ماشین توجه می شود. شایان ذکر است، دویست و هفتاد و پنجمین جلسه مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه عصر امروز در بیمه مرکزی برگزار شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد استکبار ستیزی اربعین حسینی آمریکا غلامرضا سلیمانی بیمه بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: «با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمایید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک