Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نور محمدی دبیر هیات جودو البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت:درسطح استان البرز ۲۲ باشگاه برای ورزش جودو ، وجود دارد که ۴ باشگاہ فعال آن  به بانوان اختصاص داده شده  و ۱۸ باشگاه نیز به  آقایان تعلق گرفته است.

او افزود : جمعیت جودوکاران در البرز حدودپنج هزاروسیصدنفر است که  از این میان جمعیت بانوان جودوکار ۱۵۰ نفرمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نور محمدی ادامه  داد: مسابقات استانی برای انتخاب قهرمانی کشور در استان البرز برگزار می شود  و تمام رده های سنی  آقایان و بانوان  در این مسابقات شرکت می‌کنند.
نور محمدی با اشاره به اینکه در مسابقات کشوری، جودوکاران سال گذشته در ردہ سنی جوانان و نوجوانان مقام آوردند گفت : امسال نتوانستیم در ردہ سنی نوجوانان مقامی کسب کنیم،ولی در ردہ سنی جوانان در مسابقات کشوری  اعزام خواهیم داشت که امیدوار هستیم ورزشکاران مقام کسب کنند.

او  ادامه داد:استان البرز جزء  ۶ استان برتر در رشته جودو می باشد  و علت اینکه ششمین استان در این رشته ورزشی هستیم این است که خانه جودو در البرز وجود ندارد و درحال تاسیس می باشد .

 نور محمدی گفت: نماینده های تیم ملی در بخش آقایان در ردہ سنی بزرگسال علی رضا خجسته و جوانان  مهدی صفدری و نوجوان مجتبی اسماعیلی حضور دارند و در بخش بانوان نیز  در ردہ سنی جوانان شکوره آذری عضو تیم ملی می باشند.


انتهای پیام/ر.و

برگزاری مسابقات استانی برای جودوکاران البرزی  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت

قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه) درگذشت.

امیر ملکی پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و‌بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

فدراسیون جودو، ضایعه درگذشت مرحوم ملکی پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان