Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی کارخانه، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، گفت: مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در بررسی‌های پلیسی متوجه شدند فردی در فروشگاه خود در محدوده مرکزی پایتخت اقدام به فروش ایمپلنت‌های قاچاق، قلابی و فاقد استاندارد می‌کند.

او افزود: با اخذ نیابت قضایی و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرد شناسایی و دستگیر شد و تعداد جالب توجهی ایمپلنت‌های قلابی از مخفیگاه وی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارخانه گفت: متهم سابقه‌دار نبوده و با همدستی یکی از دوستانش اقدام به خرید کالا کرده و به مردم در قالب فروش لوازم پزشکی این اموال قلابی را عرضه می‌کرده است.

وی با بیان این که متهم پزشک نبوده است، افزود: این فرد به صرف این که اطلاعات عمومی در خصوص دهان و دندان داشته، نسبت به انجام این کار اقدام کرده است.

مجله دندان

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ارزش هر کدام از ایمپلنت‌ها در بازار حدود ۲۰ میلیون ریال است که متهم این اقلام را با کمی کاهش قیمت با نرخ ۱۸ و ۱۷ میلیون ریال به متقاضیان این کالا عرضه می‌کرد.

کد خبر 461833 برچسب‌ها دندان و دندانپزشکی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دندان و دندانپزشکی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان