Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حسنی بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات اطلاعاتی چندین ماهه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یکی از عناصر حمل و قاچاق مواد مخدر ادامه داشت، بیان کرد: به‌محض مشخص شدن این جریان که سوداگر مرگ در قالب یک باند، سودای انتقال یک محموله بزرگ مواد را در سر دارد بلافاصله پلیس وارد کارزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه در ادامه تحقیقات، اطلاعات انتقال این محموله به دست آمد، افزود: مأموران دریافتند اعضای باند، مواد را در قالب کاروان مسلح به استان سمنان حمل می‌کنند لذا تیم‌های ویژه پلیس در محورهای مواصلاتی مستقر و گشت‌های محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ انجام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه سرانجام هر دو دستگاه خودروی متعلق به اعضای این باند در محور کویری دامغان- معلمان مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: دستور ایست از سوی پلیس صادر اما به درگیری مسلحانه بین سوداگران مرگ و پلیس منتهی شد که با شلیک دقیق مأموران یکی از قاچاقچیان مواد به هلاکت رسید و پنج نفر دیگر دستگیر شدند.

حسنی در ادامه تصریح کرد: ۲۰۰ کیلو شیشه و ۴۴۰ کیلو تریاک از خودروی قاچاقچیان مورد شناسایی قرار گرفت که در این راستا سه دستگاه خودروی دیگر نیز توقیف و تعداد قابل‌توجهی انواع گوشی همراه کشف شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری‌های مأموران در خصوص این عملیات به ورود ماده مخدر خطرناک شیشه از مرزهای شرقی کشور اشاره کرد و افزود: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و طرح‌های گوناگون پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس تا ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز استمرار دارد.

کد خبر 4764572

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان عبدالله حسنی قاچاق مواد مخدر دستگیری فروشنده مواد مخدر یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد قزوین مشهد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد