Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مادیا غفور، دونده ۴۰۰ متر که در رقابت‌های المپیک ۴ در ۴۰۰ متر ریو شرکت کرد پس از اعتراف به حمل مواد مخدر به هشت سال و نیم زندان محکوم شد.

دونده هلندی زمانی که با ماشین خود در نزدیکی التن، مرز آلمان در حال رانندگی بود توسط پلیس متوقف شد و در آن جا بود که بسته‌های مواد پیدا شد. پلیس او را به زندان آلمان انتقال داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور را ژوئن گذشته با ۵۰ کیلو قرص اکستازی، ۲ کیلو شیشه و ۱۱ هزار و ۹۵۰ یورو پول نقد پیدا کردند. ارزش این مواد ۲.۳ میلیون یورو بود.

دونده هلندی پس از این که متوجه حکم خود شد اعلام کرد فرجام‌خواهی می‌کند. او از فاش کردن نام فروشنده مواد امتناع کرد، چون از خانواده و نزدیکان او می‌ترسید. غفور ۲۷ ساله پیش از دستگیر شدن رکورد ۱۰۰ متر را در ۱۱.۴۲ ثانیه، ۲۰۰ متر را در ۲۳.۱۶ ثانیه و ۴۰۰ متر را در ۵۱.۱۲ ثانیه به ثبت رسانده بود.

فدراسیون دوومیدانی هلند از این اتفاق شگفت زده شد و اعلام کرد: ما پروسه دادگاهی شدن غفور را پیگیری می‌کنیم و به سرعت جواب آزمایش دوپینگ او را منتشر خواهیم کرد. همچنین کاملا فعالیت‌هایش را محکوم می‌کنیم.

۲۳۴۷۴۷

کد خبر 1317934

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آلمان دوپینگ زندان مواد مخدر باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران سینمای ایران دونالد ترامپ 13 آبان خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مارینو پوشیچ، دستیار سابق آرنه اسلوت، پیشنهاد این مربی هلندی برای فعالیت در باشگاه لیورپول را رد کرده است. پوشیچ یکی از مربیان فاینورد در زمان حضور علیرضا جهانبخش در این تیم بود.

لیورپول با وجود بررسی امکان مربیگری ژابی آلونسو و روبن آموریم پس از جدایی تابستانی یورگن کلوپ، در نهایت به آرنه اسلوت رسید. باشگاه هلندی فاینورد برای جدایی اسلوت مذاکرات را به خوبی طی کرد و هیچ مشکلی بین دو باشگاه وجود نداشت اما آن‌ها با جدایی دستیاران‌ این مربی موافقت نمی‌کنند.

به همین دلیل مشخص بود که یکی از اسامی مورد نظر اسلوت، پوشیچ است که پس از همکاری در فاینورد و آلکمار با سرمربی جدید لیورپول، در حال حاضر سرمربی شاختار دونتسک اوکراین است.

رسانه‌های اوکراینی تایید کردند که با این حال، مربی 52 ساله در شاختار احساس راحتی می‌کند و تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد. او تصمیم خود را به اسلوت اعلام کرده و قرار نیست عضو کادر مربیگری جدید لیورپول باشد.

با وجود مخالفت شدید فاینورد، اسیپکه هالشوف و روبن پیترز به عنوان دستیاران اسلوت به آنفیلد خواهند رفت. البته حضور آن‌ها منوط به دریافت مجوز کار در کشور انگلیس است. این دو مربی به پر کردن بخشی از جای خالی دستیاران یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد