Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیم ملی کشتی امید کشورمان پس از بازگشت به ایران گفت: ابتدا من این موفقیت را به مردم ایران و فدراسیون کشتی تبریک می‌گویم. این موفقیت دستاورد فدراسیون کشتی است که بعد از چندین سال به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سیاست‌هایی که فدراسیون کشتی در نظر گرفته است من امیدوارم که این موفقیت‌ها ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: زنگنه و طاهری به رده بندی رسیدند/شانس یک مدال طلا و ۴ برنز برای ایران

او افزود: با حمایت‌هایی که صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی داشته اند، تیم ملی امید کشورمان توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند و من امیدوارم که این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: پاداش‌های ورزشکاران در آیین نامه‌ای که در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد به تصویب رسیده است و ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پاداش‌های ملی پوشان را به موقع پرداخت کنیم.

علیزاده: با حمایت‌های فدراسیون توانستیم قهرمان جهان شویم

فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی امید کشورمان پس از بازگشت به ایران و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی مجارستان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدا را شکر تیم ملی توانست در بین ۵۰ کشور شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کند. قهرمانی در مسابقات جام جهانی این امید را به ما داد تا بتوانیم از کشتی گیران جوان خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ و حتی ۲۰۲۴ نیز استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: استعفای گوش شکسته‌ها همچنان ادامه دارد/مشاوران عالی فدراسیون کشتی کناره گیری کردند

علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی امید کشورمان درباره حمایت‌های فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی در این مدت تمام حمایت‌های خود را از ملی پوشان امید انجام داد و همان طور که می‌دانید من به تازگی سرمربیگری تیم جوانان را به دست گرفته ام و در این فرصت کم توانستیم تیم خوبی را راهی رقابت‌های جام جهانی کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه حمید سوریان دبیر فدراسیون کشتی هم در رقابت‌های جهانی در کنار بچه‌ها حضور داشت، حضور او باعث شد کشتی گیران ما با روحیه جنگندگی بسیار بالا وارد مسابقات شوند. موفق شدیم با همین روحیه به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران