Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیش از ۳۲۰۰ طرح از سراسر کشور به عنوان رویدادی ملی در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی جهانگیری» امروز در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۳۲۰۰ طرح ثبت نام شده اند که ۴۵۶ طرح از خارج از استان است و نشان می دهد این نمایشگاه به رویدادی ملی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی خاطرنشان کرد: رینوتکس تنها یک نمایشگاه در بازه زمانی کوتاه و محدود نیست بلکه بخشی از تلاش هایی است که برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و ایجاد اکوسیستم فناوری در استان انجام می شود.

وی عنوان کرد: قبل از نمایشگاه بررسی های زیادی در رابطه با تولیدات و آثار ثبت نام شده صورت می گیرد و بعد از نمایشگاه نیز برای اجرایی شدن این طرح ها پیگیری های متعددی انجام می شود.

جهانگیری ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه، ۳۰ رویداد فناورانه با قصد توانمندسازی فناوران و معرفی و بازاریابی طرح ها برگزار می شود. ۱۷ بخش تخصصی نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده است که فعالان هر بخش شبکه ای را شکل می دهند و مشتریان به راحتی می توانند به کالا یا طرح مد نظر خود دست یابند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۳ زون تخصصی به این دوره از نمایشگاه اضافه شده است، گفت: یکی از نقاط برجسته این نمایشگاه، ۱۸ زون تخصصی و ۳۰ رویداد جنبی است که همه بخش های اجرایی و علمی استان را به نوعی درگیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود هر نمایشگاه نسبت به نمایشگاه قبلی خلاقیت بیشتری داشته باشد، گفت: قبل از برگزاری نمایشگاه، فناوری ها توسط سامانه ای به مشتری های بالقوه برای ایجاد توسعه در صنعت و اقتصاد معرفی می شود.

جهانگیری تاکید کرد: یکی دیگر از تفاوت های این نمایشگاه نیز اتاق های مشاوره برای قرارداد ها و تفاهم نامه ها برنامه ریزی شده است. ازسال ۹۷ به دلیل ممنوعیت ورود برخی کالاها سعی داشتیم بیشتر  به بخش ساخت داخل توجه کنیم که وزارت صمت به معنای واقعی در این بخش فعال بوده  است.

وی با بیان این‌که سال گذشته ۱۴ درصد طرح ها منجر به کارآفرینی و ۸ درصد منجر به عقد قرارداد شده است، گفت: برگزاری این نمایشگاه و پرداختن به تولید داخلی و تلاش برای پیشرفت علمی و اقتصادی بهترین راه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی استان همدان 13 آبان استکبار ستیزی 13 آبان ربع رشیدی جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهیدپرور باقرشهر تشییع و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین تشییع شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد.

 امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان ری از سه‌راه خیرآباد تا پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت باقرشهر تشییع شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌ شهدا و مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد، بار دیگر مردم ولایتمدار با شهدا تجدید بیعت کرده و پیکر این شهید گمنام را بدرقه و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

گفتنی است این شهید گمنام از رزمندگان عملیات خیبر است که در جزیره مجنون شناسایی و در منطقه عملیاتی تفحص شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان