Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا حاجتی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای راهیان نور همزمان با آغاز شروع فصل تحصیل هر ساله در کشور برنامه ریزی می شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار دانش آموز در استان خوزستان به مناطق جنگی اعزام می شوند، افزود: این طرح برای دانش آموزان پایه دوم دبیرستان برنامه ریزی شده است که  از ۲۵ آبان ماه از مقبره دانش آموز شهید بهنام محمدی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر استان خوزستان در خصوص هدف از برگزاری این اردوها عنوان کرد: اردوهای راهیان نور برای زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهداء است و در این صورت است که دشمنان جرات نمی کنند چشم طمع به کشور را داشته باشند.

 حاجتی با بیان اینکه خوزستان پایتخت دفاع مقدس است، تصریح کرد: در این بازدیدها دانش آموزان با دفاعی که انجام شد و جلوگیری از تجاوز به کشور شد، آشنا می شوند.

وی با عنوان اینکه این اردوها موجب رونق مردم خوزستان می شود، خاطر نشان کرد: این اردوها تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد که شامل سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و عمومی است.

46

کد خبر 1317915

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: راهیان نور دانش آموز سپاه پاسداران استان خوزستان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا سینمای ایران تیم ملی فوتبال ایران 13 آبان خبرآنلاین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران که اخیراً به مقام قهرمانی جهان دست یافته، صبح چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور