Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روزها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

نوید محمدزاده بازیگر سینما در فستیوال فیلم توکیو ۲۰۱۹ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم متری شش و نیم شد و ویدئویی از صحبت‌های خود را در حین دریافت جایزه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نرگس آبیار کارگردان معروف سینما با انتشار ویدئویی از هنرمندان بلوچ، از فعالیت فرهنگی آنها در عرصه تئاتر حمایت کرد و نوشت:

اقدام قابل تحسین مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران در حمایت از هنرمندان بلوچ ‏چند وقت پیش با بانو مهناز افشار در خصوص اقدامی مشترک برای جلب توجه و حمایت بیشتر از هنر و هنرمندان مناطق کمتر توسعه یافته ای، چون سیستان و بلوچستان صحبت نمودم که ایشان با استقبال از این پیشنهاد تهیه کنندگی نمایش «داغ یک شبانه بلوچی» از نیک شهر را بر عهده گرفت.

‏این نمایش به نویسندگی و کارگردانی جمال ناصر بلیده از هنرمندان بومی نیکشهر به رنج‌ها و درد‌های زنان در جامعه سنتی بلوچستان می‌پردازد و برای رقابت در جشنواره تئاتر استانی آماده خواهد شد.

‏هدف خانم افشار از این اقدام سمبلیک جلب حمایت و توجه بیشتر مادی و معنوی چهره‌های مشهور، سلبریتی‌ها، خیرین و مردم از فرهنگ، هنر و هنرمندان مناطق کمتر توسعه یافته است که باوجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا نه با کم‌ترین امکانات بلکه با هیچ دست به خلق آثاری فاخر می‌زنند.

‏برای شروع در کنار خانم افشار، نرگس آبیار فیلم ساز کشورمان نیز حمایت خود از این اقدام را اعلام نمود. حال از سایر سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس، مردم و خیرین و علاقمندان به فرهنگ‌و هنر ایران زمین تقاضا داریم برای حمایت از هنر و هنرمندان در تحقق چند پروژه زیر ما را یاری کنند:

‏۱- مشارکت برای احداث یک سالن پلاتو در نیکشهر که که هزینه آن دویست تا دویست پنجاه میلیون تومان برآورده شده.
‏۲-تهیه کنندگی دو آلبوم موسیقی بلوچی پاپ و سنتی خوانندگان پیشکسوت بلوچ.
‏۳- فراهم نمودن زمینه آموزش‌های حرفه‌ای لازم در حوزه تئاتر و موسیقی توسط اساتید برجسته کشور با حضور در این شهرستان.
‏۴-ایجاد زمینه اجرای نمایش «داغ یک شبانه بلوچی» در تئاتر شهر و سایر مجموعه‌های تئاتری پایتخت برای تشویق و ایجاد انگیزه بیشتر این استعداد‌های درخشان. ‏⁧ محمد بلوچ زهی⁩ ‏از صفحه اینستاگرام
‏محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر و کنشگر فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان

وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در سریال گاندو تصویری از خود را در کنار سایر بازیگران این سریال تلویزیونی به اشتراک گذاشت. انتشار این تصویر سبب شد تا کاربران بحث ساخت سری دوم این مجموعه را در زیر پست این بازیگر داغ کنند.

رضا رشیدپور مجری معروف صداوسیما با انتشار عکس خود با دختر نوزادی در آغوشش، صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد:

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه سریال دل را در حساب کاربری خود منتشر کرد:

به همراه بابک زرین، بهتاش زرین
حامد حسینی، موحد شادرو، علی سخنگو
و من در حال چک نهایی موسیقی قسمت اول
سریال دل.

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی‌ها، تصویر قابل تأملی را از دو قشر دارا و ندار در صفحه شخصی خود بارگذاری کرد:

امیرمحمد متقیان مجری برنامه‌های کودک، در استوری اینستاگرام خود ویدئویی از شعرخوانی خود به همراه عموپورنگ را منتشر کرد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سید مجید صالحی با انتشار عکسی از هادی کاظمی بازیگر معروف شب‌های برره، تولد او را تبریک گفت:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!

نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت ۵ که نقش الیزابت داعشی را برعهده داشت به تازگی تصاویری از چهره این بازیگر منتشرشده.

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است؛ و در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لندن مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت حاضر شد. در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش کرده است.

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت