Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه طرح میعاد طرحی نوآورانه و خلاقانه در سطح کشور است، گفت: این طرح می‌تواند به‌عنوان الگوی مؤثری برای ۹۵۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور قرار بگیرد.

طرح دانش‌آموزی میعاد به همت ستاد نماز جمعه قزوین با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و مسئولان استانی به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم با بیان اینکه طرح میعاد طرحی نوآورانه و خلاقانه در سطح کشور است، اظهار کرد: این طرح می‌تواند به‌عنوان الگوی مؤثری برای ۹۵۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور قرار بگیرد.

وی افزود: هر انسانی باید تلاش کند تا قلب خود را آباد و سپس به سمت آبادانی و عمران دیگر عرصه‌های وجود خود باشد و این آبادانی را به دیگران نیز صادر کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: مساجد به‌عنوان قرارگاه نشر همه خوبی‌ها باید روزی دل‌های تمامی مردمان باشد و برای عمران آن در حوزه‌های مختلف چون ایجاد شور و هیجان معنوی، ساخت آدم‌های ولایی و جوشش اخلاق دینی همه پای‌کار باشند لذا اولین نیاز در این حوزه وقف در حوزه نیروی انسانی با ایمان است.

این مسئول یادآور شد: هنوز با اهتمام و مطالبه‌ای که خداوند برای نماز جمعه دارد بسیار فاصله داریم چرا که خداوند در این خصوص بسیار نماز جمعه را مورد تأکید خود قرار داده است.

آیت‌الله عابدینی با بیان ضرورت‌های جاذبه سازی نماز جمعه برای اقشار مختلف مردم و توجه به ایجاد انگیزه جهت حضور سلایق مختلف در میعادگاه‌های نماز جمعه گفت: طرح میعاد را می‌توان طرحی فاخر برای حضور پر رنگ دانش آموزان دانست که در کشور بسیار کم‌نظیر است.

وی اضافه کرد: نیاز است معدل سنی نماز جمعه‌ها کاهش یافته و شاهد حضور قشر نوجوان و جوان در این مرکز عبادی سیاسی باشیم.

امام‌جمعه قزوین در پایان با اشاره به خلاقیت و جسارت جوانان بر لزوم استفاده از این ظرفیت تأکید و خاطرنشان کرد: طرح میعاد به همت جوانی خوش‌فکر طراحی و امروز به بهره‌برداری رسید با این حال برای ادامه پر قدرت این طرح همه باید پای‌کار باشند و از آن حمایت و همراهی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از نمایشگاه میعاد واقع در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی (ص) رونمایی شد.

طرح دانش‌آموزی میعاد با هدف عمق‌بخشی به حضور دانش آموزان در نماز جمعه و ایجاد فضایی بانشاط اجرا می‌شود که طرح آن از دو سال گذشته در حال پیگیری است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمازجمعه قزوین خلاقيت جوانان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود