Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:14:39 GMT

سیل به ۲۰ نقطه از راههای شرق مازندران آسیب زد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۶۱۳۴

سیل به ۲۰ نقطه از راههای شرق مازندران آسیب زد

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دلیل بارش شدید باران و ،رانش زمین،آب بردگی درمسیرها ، خسارات به زیرساخت‌های محور مواصلاتی وارد شده است، طول راه های آسیب دیده را۱۵کیلومتر در قالب ۲۰ نقطه اعلام کرد و اظهار داشت: بر اثر این سیل   محور اصلی ، فرعی و روستایی محورهای بهشهر و گلوگاه آسیب دید که عملیات ریزش و رانش برداری  باتلاش شبانه روزی راهداران محورها بازگشایی وتردد درآن به طورعادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل بااعزام پنج اکیپ -روز تیم های کارشناسی مجرب برای بازدید از جسم راهها و ابنیه های فنی محورهای آسیب دیده سطح راه های شرق استان اعزام کرده تا راهکارهای مناسب برای تعمیرات اساسی ابنیه های آسیب دیده ارائه و عملیاتی شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بااشاره به تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محورها بیان داشت: در حال حاضر عوامل راهداری به طور شبانه روزی با استفاده از۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری سبک،نیمه سنگین و سنگین و خدمات رسانی به مردم در محورها هستند.

کد خبر 4764700

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران سیل یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد قزوین مشهد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند

سازمان ملل متحد اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه تا امروز ۸۵ درصد از مدارس این باریکه در حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا، موسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند از هفتم اکتبر تا امروز ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه سیب دیده‌اند، از جمله ۲۹ درصد از مدارس سازمان ملل.

در بیانیه این نهاد سازمان ملل آمده است که این گزارش به کمک مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد تهیه شده و اطلاعات جامعی درباره تاثیر مخرب جنگ غزه بر زیرساخت‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه به نحوی آسیب دیده‌اند، از جمله بر اثر حمله مستقیم.

این نهاد همچنین اعلام کرد دست کم ۷۲.۵ درصد از مدارس آسیب‌دیده به بازسازی اساسی نیاز دارند و ۲۹ درصد از این مدارس تحت کنترل سازمان ملل هستند.

بر اساس این گزارش ۶۵.۳ درصد از مدارسی که توسط آوارگان غزه به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار داشت نیز مستقیماً مورد حمله قرار گرفته است.

این نهاد سازمان ملل با تاکید بر لزوم برقراری آتش‌بس برای بازسازی زیرساخت‌های آموزشی غزه، نسبت به استفاده نظامی رژیم صهیونیستی از مدارس برای بازداشت و بازجویی از فلسطینیان ابراز نگرانی کرد.

موسسه آموزش تحقیقات سازمان ملل همچنین اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های امنیتی و محدودیت‌های فزاینده رژیم صهیونیستی امکان بازدید حضوری از مدارس وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه