Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدوی گفت: کمک به خلق و خدمت به مردم برنامه جدی است که آن را در شورای حل اختلاف عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا مهدوی رئیس جدید شورا‌های حل اختلاف در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شورا‌های حل اختلاف که امروز در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بیست و پنج سال سابقه فعالیت قضایی دارم و خدمت خود را از کمترین بخش قضایی آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه کاری ما مشخص است و تکریم واقعی و عملی ارباب رجوع را باید درک کنیم و در این میان نباید فقط به زبان شعار اکتفا کرد، بلکه به صورت عملی باید تکریم را انجام دهیم.

مهدوی با بیان اینکه باید کار ارباب رجوع را راه انداخت، گفت: آیت الله فاضل لنکرانی می‌فرماید: «واجبات را انجام بده و به جای مستحبات تا می‌توانی کار مردم را راه بینداز و اگر در قیامت کسی از تو سوال پرسید بگو فاضل این را گفت.»، بنابراین این اگر توفیقی باشد و خدمتگزار مردم خواهیم بود.

رئیس جدید شورا‌های حل اختلاف تصریح کرد: شیوه نامه اجرایی دستورالعمل تکریم مردم را برای شورا‌های حل اختلاف فرستادیم تا بر اساس آن کار کنیم.

وی با اشاره به هدف دیگر خود گفت: اهتمام بر صلح و سازش موضوع دیگری است که آن را انجام می‌دهیم و برای عملیاتی کردن آن تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: واگذاری پرونده‌های قضایی به شورای حل اختلاف با دستور رئیس قوه قضاییه

مهدوی ادامه داد: زمانی که آقای حشتمی رأسا بنده را برای این مسئولیت پیشنهاد دادند، من تمایل چندانی نداشتم، اما با خود فکر کردم اگر بتوانم گرهی از مردم باز کنم، توشه‌ای برای آخرت دارم و دو بار برای این سمت استخاره کردم و نتیجه هر دو استخاره این بود که گویی بنده مکلف به انجام این کار هستم.

رئیس جدید شورا‌های حل اختلاف گفت: البته در شورای حل اختلاف مشکلاتی هم وجود دارد، اما باید همت به خرج داد و جواب مردم را داد و ناشادان را دلشاد کرد. این مسئولیت را برعهده گرفته‌ام و امیدوارم به درستی آن را انجام دهم.

وی یادآوری کرد: امیدوارم مسئولان عالی مرتبه به فکر دبیران بازنشسته باشند و با تمام قوا در خدمت بزرگواران هستیم.

انتهای پیام/

اهتمام بر صلح و سازش در شورای حل اختلاف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری تهران شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند