Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات کمیسیون داوران کشتی کشور روز یکشنبه 19 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، انتخابات کمیسیون داوران کشتی کشور روز یکشنبه 19 آبان ماه و به صورت غیر حضوری (ارسال پیامک)، در محل فدراسیون کشتی برگزار می شود.

بر این اساس مقرر است در این انتخابات 6 داور با رأی داوران بین المللی سراسر کشور انتخاب و به عضویت کمیسیون داوران درآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس بند 3-5 از بخش ب شیوه نامه حوزه مدیریت کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در خصوص نحوه چگونگی داوران انتصابی و بنا به پیشنهاد رئیس کمیسیون داوران و موافقت ریاست فدراسیون کشتی، 4 داور به نام های آقایان سید محمد افتخاریان از استان البرز، مزدک گیتی از استان همدان، امیرحسین رهنما از استان سمنان و بهنام شیرمحمدی از استان تهران به مدت 2 سال به عضویت کمیسیون داوران درآمدند.

لازم به ذکر است طبق بندهای 1-2 و 1-3  بخش ب این شیوه نامه، نمایند گان حوزه بانوان و کشتی سنتی، با پیشنهاد نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی و مسئول کشتی سنتی مردان و در صورت موافقت رئیس کمیسیون داوران عضو این کمیسیون خواهند شد.

بیشتر بخوانید: دبیر هم مانند خادم و سوریان در کشتی یک برند است/ تغییراتی در کادرفنی تیم‌های ملی نخواهیم داشت استقبال پررنگ اصحاب رسانه از انتخابات فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز انتخابات فدراسیون کشتی کشتی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!