Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع مجلس پیرامون نوع ورود مجلس به این مسئله ابراز داشت: اولا خانه ملت با قدرت از اقدامات وزیر جوان در پیگیری حق‌الناس حمایت می‌کند و البته قرار شد کارگروهی هم با حضور تعدادی از نمایندگان به بررسی ابعاد تخلفات پرونده شرکتهای ارزش افزوده بپردازد. ناطقان: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حضور امروز وزیر ارتباطات در جلسه این کمیسیون به خبرنگار ناطقان گفت: درخصوص اقدامات شرکتهای ارزش افزوده ابهامات و نگرانی‌هایی برای افکار عمومی وجود دارد و امروز آقای جهرمی در پاسخ به سوال یکی از همکاران پیرامون این مسئله توضیحات مبسوطی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدالله رضیان ادامه داد: بطور مشخص جریانی در طول این سالها با استفاده از رانتهای ویژه یک دزدی پنهان را از جیب ملت انجام داده و به سادگی حاضر نیستند منافع هنگفتی که از این طریق بدست می‌آید را از دست بدهند.

نماینده قائمشهر در پاسخ به اینکه رویکرد وزارت ارتباطات را در مواجه با این شرکتها چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: مدتی است که شخص وزیر ورود جدی به مسئله داشته‌اند و در کنار پیگیریهای قضای که از سال گذشته انجام شده، در روزهای اخیر اقداماتی هم برای مطلع کردن مردم از جزئیات پولهایی که از جیب آنها برداشت شده صورت گرفته و امیدواریم این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند و این سفره ناپاک جمع شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس پیرامون نوع ورود مجلس به این مسئله ابراز داشت: اولا خانه ملت با قدرت از اقدامات وزیر جوان در پیگیری حق‌الناس حمایت می‌کند و البته قرار شد کارگروهی هم با حضور تعدادی از نمایندگان به بررسی ابعاد تخلفات پرونده شرکتهای ارزش افزوده بپردازد. برچسب ها: عضو کمیسیون صنایع مجلس ، سفره ناپاک شرکت ها ، دزدی پنهان ، وزیر جوان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عضو کمیسیون صنایع مجلس وزیر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از 9 درصد به 10 درصد حدود 440 میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره 6 قانون بودجه 1403 اعمال شده است.

این درامد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این  برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش  افزایش هزینه های  مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده