Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اردبیل از سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی در شهرستان نمین خبر داد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ هوشنگ حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از مغازه طلافروشی در شهرستان نمین در آبان ماه امسال‌ و استفاده سارقان از خودروها و پلاک‌های مسروقه، بررسی موضوع با تشکیل چند اکیپ تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی‌های تخصصی از صحنه جرم مشخص شد در پرونده سرقت مسلحانه نافرجام از طلا فروشی، 6 سارق مشارکت داشته‌اند.

سرقت لپ‌تاپ و دوربین عکاسی دانشجویان از دانشگاهانهدام باند سارقان مسلح در گلستان؛ اعتراف به 29 فقره سرقتسرقت مسلحانه از یک بانک ‌زاهدان / شناسایی سارقان آغاز شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد امنیت اجتماعی پایدار اولویت اساسی نیروی انتظامی استان است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه در این زمینه فعالیت‌های مربوطه را داشته و خوشبختانه در سایه تلاش‌های انجام یافته و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون پاک شهدای والامقام اقتدار و امنیت کشورمان زبانزد عام و خاص است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه