Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نورالهی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر فولاد خوزستان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، گفت: بازی سخت و مهمی را باید در خارج از خانه انجام می‌دادیم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم سه امتیاز حساس آن دیدار را بدست آوریم. با توجه به اینکه بازی با ماشین سازی را در ورزشگاه آزادی مساوی کرده بودیم، به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر که توانستیم این بازی را با برتری پشت سر بگذاریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید خودمان را آماده کنیم تا بتوانیم پیروزی‌هایمان را به صورت متوالی تکرار کنیم.

وی در مورد راه سختی که پرسپولیس از ابتدای لیگ تا الان پشت سر گذاشته افزود:  ۶ هفته اول بازی‌های لیگ، خیلی سخت بود و با وجود اینکه نیاز به زمان و آمادگی بیشتری داشتیم، به مصاف تیم‌های مدعی رفتیم و نتوانستیم در برخی بازی‌ها نتایج لازم را کسب کنیم در حالی که در خیلی از مسابقات شایسته برد یا نتیجه بهتری هم بودیم. امیدوارم با آمادگی بیشتر به استقبال بازی‌های پیش رو برویم. ضمن اینکه همه مسابقات سخت است و هر بازی برای ما یک فینال است اما امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌ها و نتایج خوب، تا نیم فصل اول در بالای جدول بمانیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط خودش در غیاب کمال کامیابی‌نیا تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. کامیابی‌نیا هم جراحی کرده و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. امیدوارم او و بقیه هر چه سریعتر به تیم اضافه شوند. من و محسن ربیع‌خواه هم در میانه زمین تلاش خودمان را می‌کنیم و با اضافه شدن کمال، می‌توانیم بیشتر و بهتر در خدمت تیم باشیم.

وی در مورد کاپیتانی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: کاپیتان اول ما سید جلال حسینی است که الگوی خوبی برای من است و پس از آن، اگر حسین ماهینی و امید عالیشاه در زمین نباشند، من به عنوان کاپیتان به زمین می‌روم. بازوبند کاپیتانی مسئولیت هر بازیکنی را زیادتر می‌کند و امیدوارم بتوانم سرگروه لایقی برای تیم محبوبمان پرسپولیس باشم.

نورالهی در مورد کادر مربیان و فلسفه جدید کالدرون گفت: سرمربی و دستیاران جدید فلسفه خودشان را دارند و ما تلاش می‌کنیم بتوانیم خواسته آنها را به نمایش بگذاریم. باید بتوانیم همدیگر را خوب درک کنیم و این کار مستلزم زمان و کار بیشتر است. تا هفته دهم که شرایط خوب بوده و امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. هر چه زمان بگذرد تیم ما بهتر نتیجه می‌گیرد و امیدواریم با حمایت هواداران به موفقیت‌هایی برسیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در ادامه در خصوص حضور در تیم ملی، عنوان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی، آرزوی هر بازیکنی است. باید بتوانم پیراهن تیم ملی را حفظ کنم. بازی سختی در بحرین داشتیم و متاسفانه نتوانستیم ببریم. بازی با عراق هم خیلی سخت است اما انشاا ... بتوانیم در عراق نتیجه بگیریم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم ملی احمد نورالهی گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم ملی احمد نورالهی گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس تیم ملی احمد نورالهی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" امید عالیشاه به خاطر مصدومیتی که در ده دقیقه ابتدایی دیدار با صنعت نفت آبادان نصیبش شد بازی حساس یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک را از دست داد.

با غیبت عالیشاه و اینکه او به دیدار عصر جمعه نخواهد رسید، احتمال بازی کردن امیری در ترکیب اصلی سرخ‌ها وجود دارد.

امیری تقریبا در تمام بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس معمولا بازیکنی بوده که به جای عالیشاه و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده و البته بازوبند کاپیتانی را از او تحویل گرفته است.

امیری که در دوره سرمربیگری اوسمار شرایط بازی کردن را پیدا کرد تنها در بازی دور قبلی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اما در دو ماه اخیر و بازی‌های لیگ برتر دقایق چندانی نصیبش نشده است.

دیدار در آبادان و مصدومیت زودهنگام عالیشاه باعث شد تا امیری دقیقه 12 وارد میدان شود و این بار شانس بیشتری برای نشان دادن توانمندی‌هایش داشته باشد، اما با وجود تلاش فراوان نتوانست درخشش خاصی داشته باشد.

حالا امیری امیدوار است در بازی با ایرالکو در جام حذفی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بقیه بازیکنان وارد میدان شود و به عنوان بازیکن آزاد پشت سر عیسی آل‌کثیر نقش مهمی در فاز تهاجمی تیمش ایفا کند که باید دید اوسمار این فرصت و این شانس بزرگ را به او خواهد داد یا باز هم روی این مهره باتجربه و توانمند به عنوان بازیکن جانشین حساب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد