Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاده زمانپور، سرمربی تیم بانوان بسکتبال ۳ نفره دانشگاه آزاد اسلامی پس از کسب عنوان سومی جهان در گفت‌ و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این اولین مقام تیمی بانوان بود که یک اتفاق بزرگ و ارزشمندی محسوب می‌شود. سطح مسابقات بسیار بالا بود. در دور مقدماتی با کشور‌های سنگال، شیلی و اوگاندا بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل سنگال شکست خوردیم، اما مقابل اوگاندا و شیلی با انجام یک بازی خوب از سد آن‌ها گذشتیم.

زمانپور ادامه داد: بعد از آن در مرحله بعدی با اوکراین بازی کردیم. تیمی که قدرتمند بود و خود را یک پای فینال می‌دانست. آن‌ها را نیز بردیم و در نیمه نهایی با تیم چین بازی داشتیم. چینی‌ها قهرمان این دوره از بازی‌ها شدند و بسیار قدرتمند بودند. با وجود یک بازی درخشان، مقابل آن‌ها نتیجه را واگذار کردیم. در بازی رده بندی و در یک بازی تکراری با سنگال بازی کردیم و مقام سوم این بازی‌ها را به دست آوردیم.

 او درباره تفاوت تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌ها با رقابت‌های جهانی که یک ماه پیش برگزار شده است، گفت: قطعا تیم‌ها با همان سطح بازی‌های جهانی در این دروه از بازی‌ها شرکت نکردند، اما چیزی از تیم قبلی خود کمتر نداشتند. سطح بالای بازی‌های دانشگاهی برای من نیز عجیب بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: بازیکن تیم بانوان بسکتبال دانشگاه آزاد: جام جهانی سطح خیلی بالایی داشت

زمانپور درخصوص کسب سهمیه المپیک برای بانوان بسکتبال ۳ نفره ایران اظهار کرد: مسیر رسیدن به المپیک بسیار سخت است، اما تیم ما همه تلاش خود را خواهد کرد. امیدوارم فدراسیون نیز از ما حمایت کند و بچه‌ها نیز از تجربه رقابت‌های گذشته در بازی‌های انتخابی المپیک استفاده کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال ۳ نفره دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید