Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان و به منظور ارتقاء سطح سلامت بانوان، بررسی وضعیت سلامت جسمی، روحی و ارزیابی سطح سلامت بویژه زنان در سطح روستاهای استان ، خدمات ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، متخصص زنان، ماما، پرستار و بهورز در قالب تیم کاروان سلامت در سطح روستاهای دهستان شاخنات ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، همزمان با پنجمین روز از هفته ملی سلامت بانوان ایرانی، طرح کاروان سلامت بانوان با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند و جمعیت هلال احمر استان، در روستاهای دهستان شاخنات شهرستان بیرجند اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان و به  منظور ارتقاء سطح سلامت بانوان، بررسی وضعیت سلامت جسمی، روحی و ارزیابی سطح سلامت بویژه زنان در سطح روستاهای استان ، خدمات ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، متخصص زنان، ماما، پرستار و بهورز در قالب تیم کاروان سلامت در سطح روستاهای دهستان شاخنات ارائه شد.

گفتنی است؛ در این کاروان ضمن ویزیت و انجام خدمات پزشکی و ارایه آموزش های بهداشت فردی و کمک های اولیه، داروهای متناسب با بیماران نیز به صورت رایگان تجویز و در اختیار اهالی این روستاها قرار گرفت.

همچنین توزیع بسته های بهداشتی در سطح روستاها و توزیع  بسته های آموزشی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان روستاهای محروم نیز از دیگر اقدامات این تیم بود.

 

بیشتر بخوانید: هزار و ۸۴۹ مادر شهید در خراسان جنوبی دستاوردهای انقلاب در حوزه بهداشت شهرستان بندرعباس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرستار پزشک خراسان جنوبی زنان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی