Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، "علی ربیعی" طی سخنانی در این مراسم، از علیرضا معزی به خاطر ۶ سال کار و تلاش در دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت قدردانی کرد و گفت: آقای معزی ۶ سال به صورت طاقت فرسا در این حوزه کار و تلاش کرد و با حضور ایشان در این بخش کارهای مهم و اثرگذاری انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت با بیان اینکه آقای معزی در مسئولیت جدید به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نیز بی تردید منشاء خیر خواهند بود، تصریح کرد: خوشبختانه هم افزایی و یکپارچگی بسیار خوبی بین ارکان اطلاع رسانی دولت ایجاد شده است و امیدواریم با تلاش همه جانبه، با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اقدامات و دستاوردهای دولت بتوانیم دولت را در تحقق اهدافش یاری کنیم.

دکتر ربیعی همچنین از "محمدرضا نوروزپور" معاون سخنگو و دبیر جدید شورای عالی اطلاع رسانی دولت به عنوان مدیری توانمند در حوزه اطلاع رسانی نام برد و افزود: ایشان از سواد رسانه ای بالا و دانش اجتماعی گسترده ای برخوردار بوده و کار صادقانه و نجابت از ویژگی های بارز آقای نوروزپور است.

سخنگوی دولت با بیان اهمیت و سختی کار در شرایط امروز کشور برای دولتمردان و آرزوی موفقیت برای آقای معزی در مسئولیت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و همچنین آقای نوروزپور در مسئولیت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، ابراز امیدواری کرد که ارکان حوزه اطلاع رسانی دولت در انجام وظیفه مهم و خطیر خود بیش از پیش موفق باشد.

علیرضا معزی با اشاره به انتظارات گوناگون از دولت از سوی گروه ها و جناح های مختلف در کشور، تاکید کرد: در مدت همکاری با دولت تدبیر و امید تلاش کرده ام با بضاعت خود به تحقق اهداف دولت کمک کنم و این دغدغه اصلی من در این مدت بوده است.

معزی همچنین از روسای مختلف شورای اطلاع رسانی دولت یاد کرد و افزود:  با حمایت و تشویق دکتر نهاوندیان دبیرخانه شورای اطلاع رسانی توانست هویت خود را بازیابد و در عین حال از ابتدای دولت دوازدهم نیز هدایت ها و حمایت های دکتر واعظی همواره در شرایط سخت راه را برای ما هموارکرد و در عین حال با آنکه مدت کوتاهی در خدمت آقای ربیعی بوده ام ، وجود ایشان سرمایه گرانقدری برای دولت است و با حضور خودخلاء مهمی را در حوزه اطلاع رسانی دولت پرکردند.


نوروزپور دبیر جدید شورای اطلاع رسانی دولت نیز در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از زحمات علیرضا معزی ایشان را فردی صاحب دانش، توانمند، نوآور و کوشا دانست و گفت در واقع دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت پیش از این دولت چندان مطرح نبود و این هویت بخشی در زمان مدیریت اقای معزی اتفاق افتاد. 

وی در ادامه از حسن اعتماد دکتر ربیعی در واگذاری این سمت تشکر کرده و ادامه سیاست های در پیش گرفته شده در دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت را مورد تاکید قرار داد.

نوروزپور روابط عمومی دستگاههای اجرایی کشور را اصلی ترین ابزار دولت برای ارتباط با افکار عمومی و بدنه اجتماعی دانست و گفت باوجود تلاشهای زیادی که از خارج و بعضا توسط معدودی در داخل برای ناامید سازی مردم  صورت می گیرد، روابط عمومی های دولت همه سعی خود را برای بیان واقعیات مثبت کشور به کار خواهند گرفت. 

در این آیین، به پاس تلاش های آقای معزی در طول فعالیت در شورای اطلاع رسانی دولت، لوح تقدیری از سوی روسای مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی کشور و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به وی اهدا شد.

2727

کد خبر 1317997

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عليرضا معزی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا سوریه لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از منتخبان اظهار کرد: نگاه اسلام به کارگر، نگاه قدرشناسانه است ولی نگاه نظام‌های سرمایه‌داری به کارگران نگاه بهره‌گیرانه و استثمارگرانه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد، افزود: این احترام باید تنها مختص یک روز در سال نباشد بلکه در طول سال این تکریم باید صورت پذیرد. کار و کارگر باید به یک ارزش جاری تبدیل شود و همه خود را به معنای واقعی مدیون کارگر بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزشمندی کارگر در مرحله اول ناشی از کار است، خاطرنشان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال جدید نامگذاری شده است بدون تلاش کارگران امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس برای بهبود کسب و کار توان مضاعف را به‌کار گیرند و برای تحقق این امر شعار کافی نیست و کارگران انتظار دارند اقدام عملی رخ دهد. تأمین امنیت شغلی جز مسائل مهم جامعه کارگری است و حقوق و مزایای کارگر متناسب با شرایط اقتصادی باید در نظر گرفته شود.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه معیشت یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری است، تصریح کرد: باید به تأمین مسکن کارگران و ساماندهی قراردادهای کار توجهی بیشتری کرد. کارگر و کارفرما ۲ بال پرواز هستند که دولت و مجلس باید با سیاست‌گذاری درست رابطه منصفانه بین این ۲ بال را ایجاد کند.

کد خبر 6097648

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است