Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان استقلال می‌گوید هم تیمی‌هایش پشت استراماچونی هستند.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری بعد از پیروزی پنج بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ابتدا می‌خواهم یادی از مرحوم پورحیدری و دانایی‌فرد کنم که سهم بزرگی در استقلال داشته‌اند. این عزیزان همیشه در قلب ما هستند. امروز برای استقلال خوشحال هستم زیرا به جایگاهی رسیده که زیبا بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با زحماتی که سرمربی تیم کشید و ما از روز اول دیدیم که چگونه در تمرینات تلاش می کرد تا تیم ساخته شود، هفته به هفته بهتر شدیم.

او افزود:من اینجا حضور دارم تا بگویم بازیکنان دویست درصد پشت سرمربی هستند. بد قولی هایی صورت گرفته و همه ما به این نتیجه رسیدیم و این احساس به ما دست داد که در حال بازی دادن ما هستند. یک حس بد به ما دست داده است. هفته بعد، ۱۰ روز دیگر، سه روز دیگر، چک های پاس نشد و سپس بخشی از چک‌ها را به ما دادند. مشکلات عدیده دیگری وجود دارد که ما را ناراحت کرده است. تیم ما چقدر لایق احترام است؟ یک برد ما نصف جامعه را خوشحال می‌کند و باید این میزان بی توجهی را تحمل کند؟ به عنوان یک شخص که طرفدار ورزش هستم می‌گویم، ما فقر مدیر ورزشی در فوتبال داریم. امیدوارم یک شود تا تیم ها بتوانند از لحاظ مدیریت، بهتر مدیریت شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران وریا غفوری باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد